SUPPORT    상담문의 공지사항 상담문의 포트폴리오

상담문의

Google τρόικα Αθήνα Μάρκετινγκ Η «κλειστή» απελευθέρωση των μεταφορών

작성일24-10-18 16:06

본문

Μάρκετινγκ Παρά το γεγονός κατασκευη ιστιοσελιδασ ότι το επάγγελμα απελευθερώθηκε θεωρητικά, κατασκευεσ ιστοσελιδων Digital Marketing μέχρι σήμερα μόνο 50 νέες άδειες έχουν εκδοθεί - Σε ιστοσελιδα Βουλγαρία και Γερμανία Λογισμικό κατά Παραγγελία «μετανάστευσαν» οι ιδιοκτήτες φορτηγών..."
4B2A0DB299D05AF3C4D5180F8D3480A7.jpg
Η «κλειστή» απελευθέρωση των μεταφορών Μάρκετινγκ

Παρά το γεγονός ότι το επάγγελμα απελευθερώθηκε θεωρητικά, μέχρι σήμερα μόνο 50 νέες άδειες έχουν εκδοθεί - Σε Βουλγαρία και Γερμανία «μετανάστευσαν» οι ιδιοκτήτες φορτηγών

Ακούγεται παράδοξο, πλην όμως αληθινό: Να «ανοίγει» ένα επάγγελμα, αλλά επι της ουσίας να παραμένει κλειστό. Ο λόγος για τον κλάδο των μεταφορών όπου αν και τον Ιούλιο του 2010, δύο μόλις μήνες μετά την υπογραφή του μνημονίου με την τρόικα, η απεργία διαρκείας των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης είχε παραλύσει την Ελλάδα και είχε μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της ειδησεογραφίας, όπως όλα δείχνουν το επάγγελμα τυπικά άνοιξε αλλά ουσιαστικά εξακολουθεί να παραμένει κλειστό.



Όπως αποκαλύπ ΤΕΙ το capital.gr τα τελευταία χρόνια δεν εκδόθηκαν παρά μόνο 50 νέες άδειες για την εκτέλεση χερσαίων οδικών εμπορευματικών μεταφορών.



«Και αυτές οι 50 άδειες αγοράστηκαν από επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται ήδη στον κλάδο και προχώρησαν στην επέκταση του έργου τους. Η ελληνική αγορά οδικών εμπορευματικών μεταφορών έχει διαλυθεί, με την κατάσταση να επιδεινώνεται λόγω της έλλειψης ελέγχων και της ύπαρξης αθέμιτου ανταγωνισμού. Έτσι κανείς δεν επιδιώκει να μπει στον κλάδο. Εάν η Πολιτεία επιθυμούσε πράγματι να βοηθήσει τους αυτοκινητιστές θα θεσμοθετούσε τη χορήγηση επιδοτήσεων» σημειώνει στο Capital.gr ο Απόστολος Κενανίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος που υπήρξε από τους υπέρμαχους της απελευθέρωσης του κλάδου.



Μάλιστα, σε χθεσινή σύσκεψη με στελέχη της τρόικας, ο κ. Κενανίδης παρουσίασε τα προβλήματα του κλάδου. Το βασικότερο από αυτά είναι το υψηλό κόστος του συνδυασμένου μεταφορικού έργου, τμήμα του οποίου εκτελείται μέσω ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας.



«Το δρομολόγιο Αθήνα – Ιταλία  στοιχίζει στον Έλληνα μεταφορέα 620 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη τιμή για τους Βούλγαρους ή τους Τούρκους διαμορφώνεται στα 360 ευρώ» σημειώνει.



Σύμφωνα με τους αυτοκινητιστές, μεγάλη «πληγή» του κλάδου είναι η εκτέλεση παράνομων μεταφορών από αλλοδαπούς επαγγελματίες που δεν διαθέτουν τα απαιτούμενα παραστατικά ή δηλώνουν προϊόντα διαφορετικά από αυτά που μεταφέρουν.

Οι μεταφορείς «μεταναστεύουν» στη Γερμανία και στη Βουλγαρία





Την ίδια στιγμή, σταδιακά από το 2008 έως σήμερα των 60% των φορτηγών αυτοκινήτων από τα συνολικά 35.000 που ήταν καταγεγραμμένα το 2010 στην ομοσπονδία έχουν αποσυρθεί. Αιτία; Η μείωση της ζήτησης για μεταφορές από το εξωτερικό προς την Ελλάδα, σε συνδυασμό με την καθίζηση του εγχώριου μεταφορικού έργου.



Σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, σημαντικό μέρος των μεταφορέων έχουν κατευθυνθεί στη Γερμανία και τη Βουλγαρία, με τη γειτονική χώρα να φιλοξενεί περίπου 7.000 φορτηγά οχήματα.  

Η ανάπτυξη που δεν ήρθε ποτέ





Σύμφωνα με παλαιότερη μελέτη του ΙΟΒΕ (2010), η απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών θα δημιουργούσε όφελος για την οικονομία ύψους από 700 εκατ. ευρώ έως 1,5 δισ. ευρώ, Ταυτόχρονα, θα μείωνε τα κόμιστρα (1,5%-2,5% ετησίως) και το γενικό δείκτη τιμών καταναλωτή κατά 0,2 έως 0,3 ποσοστιαίες μονάδες ετησίως.



Θα είχε επίσης, ως αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων στον κλάδο (1%-2% ετησίως), την ενίσχυση της απασχόλησης (2% έως 4% ετησίως), την αύξηση της παραγωγικότητας (1,5% έως 2,5% ετησίως), ενώ  θα καταργούσε τα εμπόδια εισόδου, αλλά και την άτυπη υπεραξία που είχε διαμορφωθεί για τις άδειες.



Πηγή: Capital.gr
μάρκετινγκ μάρκετινγκ Θ. Πάγκαλος: «Σε ποιο συμπόσιο να πάω; Σε αυτούς τους αποτυχημένους;»

Εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ, ο πρώην υπουργός χρησιμοποίησε βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ

Βαρείς χαρακτηρισμούς για στελέχη του ΠΑΣΟΚ χρησιμοποίησε ο Θόδωρος Πάγκαλος, μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM 99,5

και ερωτηθείς για τους λόγους που δεν παρέστη στο συμπόσιο του Κινήματος.



«Επί 32 χρόνια βουλευτής, μου έλεγαν να μη συγκρούομαι και να μην τα λέω
αυτά τα πράγματα. Και τώρα βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι τύποι από τη
μπλογκόσφαιρα – κάτι ούφο! – και τώρα μου λένε διάφορα. Μα, εσείς μου
λέγατε να μην τα λέω! Για να κάνετε τη φοροδιαφυγή σας, για να κάνει η
ΟΛΜΕ ιδιαίτερα… Τα έχω γράψει σε βιβλίο και έτσι βγήκε το "μαζί τα
φάγαμε". Και είναι πολύ ενδιαφέρον. Να το διαβάσετε. Σε ποιο συμπόσιο να
πάω; Σε ποιους; Σε αυτούς τους αποτυχημένους που το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι ο μηχανισμός; Που τσακώνονται για το αν ο ήλιος θα
είναι πράσινος ή πορτοκαλί; Αν θα λέγεται ΠΑΣΟΚ ή ΝΑΣΟΚ ή ΚΑΖΑΣΟΚ; Δεν
θέλω να μιλήσω. Ό,τι έχω να τους πω, το λέω δημοσίως, σε όλο τον κόσμο.
Στα στελέχη του αποτυχημένου συγκροτήματος που έγινε από 44% κάτω από το
10%, μονοψήφιο, δεν έχω να πω κάτι. Δεν με ενδιαφέρει να το πω, ούτε σε
ηγέτες που το έφτασαν εκεί και είναι ο Σημίτης, ο Γ. Παπανδρέου και ο
Βενιζέλος. Μαζεύτηκαν και αγκαλιάστηκαν και μας είπαν "ελάτε ιστοσελιδα να πάμε
μπρος". Τι εμπρός; Τον μηχανισμό τους ενδιαφέρει να ελέγξουν και να
διατηρήσουν, για να έχουν τα προνόμιά τους και ας με διαγράψουν
επιτέλους, για να τελειώσει η αγωνία μου αν θα το κάνουν ή όχι. Μα δεν
με έχει διαγράψει ποτέ κανείς! Ούτε από το ΚΚΕ δεν έχω διαγραφεί και
έφυγα μόνος μου – και τώρα σκέφτομαι μήπως γυρίσω. Πώς τον λένε τον
γενικό γραμματέα του ΚΚΕ; Πωπω… πώς καταντήσαμε. Ούτε το όνομα του γ.γ
του ΚΚΕ να μην ξέρουμε…» είπε ο Θόδωρος Πάγκαλος εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους δεν ήταν παρών στο
Συμπόσιο για τα 39 χρόνια του ΠΑΣΟΚ την περασμένη εβδομάδα, μολονότι
είναι ιστορικό στέλεχος του κόμματος:



Μεταξύ άλλων «να κατέβουν μαζί στις ευρω εκλογές ΝΔ και ΠΑΣΟΚ» πρό ΤΕΙνε ο κ. Πάγκαλος, σχολιάζοντας ότι οι φιλοευρωπαϊκές δυνάμεις μπορούν να συνυπάρξουν σε μία ευρύτερη παράταξη.



Υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για μια ευρύτερη φιλοευρωπαϊκή παράταξη. Με αφορμή τη συζήτηση για την επικαιροποίηση της προγραμματικής συμφωνίας ΝΔ- ΠΑΣΟΚ, ο κ.Πάγκαλος σχολίασε:  «Το θέμα είναι τα προβλήματα επί των οποίων υπάρχει διαφωνία. Αυτά πρέπει να συζητήσουν με τον Σαμαρά κ

등록된 댓글이 없습니다.