관련링크
Formula 1 πρωτάθλημα πρωτάθλημα Κατασκευη Ιστοσελιδας Στο Τέξας η συν… |
작성일24-10-12 16:42 |
본문
Κατασκευη Ιστοσελιδας Μετά από δύο εβδομάδες διακοπής το πρωτάθλημα της Formula 1 επιστρέφει στη δράση σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά σιρκουί της σεζόν......
Στο Τέξας η συνέχεια της Formula 1 Κατασκευη Ιστοσελιδας Αλόνσο-Χάμιλτον δίνουν τη δική τους μάχη
Μετά από δύο εβδομάδες διακοπής το πρωτάθλημα της Formula 1 επιστρέφει στη δράση σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά σιρκουί της σεζόν.
Ομάδες και πιλότοι θα ταξιδέψουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής για να τρέξουν στο "Circuit of the Americas" στο πλαίσιο του 18ου γκραν πρι της χρονιάς.
Το περσινό πρώτο δείγμα ικανοποίησε και τον πιο απαιτητικό θεατή, ιστορία ψηφιακού μάρκετινγκ αφού η πίστα είναι σχεδιασμένη για να επιτρέπει στους πιλότους να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα.
Με τον τίτλο να έχει κριθεί από το γκραν πρι της Ινδίας, καταχώρηση ιστοσελίδας όπου ο Σεμπάστιαν Φέτελ, στέφθηκε Παγκόσμιος πρωταθλητής, seo and social το ενδιαφέρον βρίσκεται στο κυνήγι της δεύτερης θέσης, με την αποχώρηση του Κίμι Ραϊκόνεν να κάνει εύκολο το έργο της Mercedes.
Πλέον ο Λιούις Χάμιλτον θέλει να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση, ωστόσο απέχει 34 βαθμούς από τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο.
Βαθμολογίες οδηγών
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 347
2. Φερνάντο Αλόνσο 217
3. Κίμι Ραϊκόνεν 183
4. Λιούις Χάμιλτον 175
5. Μαρκ Γουέμπερ 166
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 159
7. Ρομάν Γκροσάν 114
8. Φελίπε Μάσα 106
9. Τζένσον Μπάτον 60
10. Πολ Ντι Ρέστα 48
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull 513
2. Mercedes 334
3. Ferrari 323
4. Lotus 297
5. McLaren 95
6. Force India 77
7. Sauber 45
8. Toro Rosso 32
Όσον αφορά τη Lotus η ομάδα τα βρήκε με τον Χέικι Κοβαλάινεν, ο οποίος θα τρέξει στο πλευρό του Ρομάν Γκροσάν, αντικαθιστώντας τον Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος ολοκλήρωσε τη σεζόν του πρόωρα, αφού θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στην πλάτη.
Η πίστα
Την πίστα έχει… επιμεληθεί ο Χέρμαν Τιλκ, σχεδιαστής όλων των νέων σιρκουί, ο οποίος στις ΗΠΑ έχει δώσει τον καλύτερό του εαυτό συνδυάζοντας τα καλύτερα σημεία από πίστες που έχουν αφήσει τη δική τους ιστορία στο πρωτάθλημα της φόρμουλα 1.
Το μήκος της πίστας είναι 5.513 χλμ, ενώ ο νικητής θα αναδειχθεί ο πιλότος που θα δει πρώτος την καρό σημαία μετά την ολοκλήρωση των 56 γύρων, διανύοντας συνολικά 308.896 χλμ.
Χαρακτηριστικό της πίστας είναι η μεγάλη ευθεία μεταξύ της στροφής «11» και «12» και οι πολλές στροφές. Οι πιλότοι θα στρίβουν 20 φορές σε κάθε γύρο με τις περισσότερες εξ αυτών να είναι αρκετά γρήγορες.
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία αυτοκινήτου ανακοίνωσε ότι οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους διπλή ζώνη ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS.
Ακόμη, οι ομάδες για τον 18ο γύρο της σεζόν θα έχουν στη διάθεσή τους τη σκληρή και τη μεσαία γόμα της Pirelli, μπορεί να σας βρει το διαδικτυακό μάρκετινγκ όπως και πέρυσι.
Πηγή: sport-fm.gr
Κατασκευη Ιστοσελιδας Κατασκευη Ιστοσελιδας Με 2λιτρο κινητήρα το νέο Civic Type R
Οι Ιάπωνες θέλουν το λανσάρισμα του νέου Type-R να συνοδευτεί από τον τίτλο του «ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παρ αγωγής» στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Για αυτό το λόγο έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμές στην «πράσινη κόλαση», με τον Ιταλό οδηγό της Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, Γκαμπριέλε Ταρκουίνι, να συμμετέχει σε αυτές.
Το ρεκόρ κατέχει το Renault Megane RS Trophy των 265 PS, με 8:07.97 και σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Honda Motor ευρώπης το νέο Type R έχει πλησιάσει ήδη το χρόνο αυτό. Το λανσάρισμα του νέου Civic επιδόσεων στη γηραιά ήπειρο προγραμματίζεται για το 2015. Σύμφωνα με πληροφορίες, το σύστημα μετάδοσης του καυτού ιαπωνικού hatch θα αποτελείται από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ ο περιορισμός του βάρους σε κάτω από 1.200 kg θα συμβάλλει στην επίτευξη των επιθυμητών επιδόσεων. Κατασκευη Ιστοσελιδας Η κλιματική αλλαγή εξαφάνισε τα μαμούθ από την ευρώπη
Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον παλαιογενετιστή δρα Λαβ Ντάλεν του Σουηδικού Μουσείου Φυσικής ιστορίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό βιολογίας "Proceedings of the Royal Society B" της Βασιλικής Εταιρείας Επιστημών της Βρετανίας, σύμφωνα με το BBC, έκαναν αναλύσεις δειγμάτων DNA από 300 τριχωτά μαμούθ.
Η ανάλυση έδειξε ότι ο αριθμός των γιγάντιων ζώων είχε αρχίσει να μειώνεται πολύ νωρίτερα από ό,τι θεωρείτο έως τώρα, γεγονός που αποδυναμώνει την εκδοχή του ανθρώπινου παράγοντα και, αντίθετα, ενισχύει τον κλιματολογικό.
Η κυρίαρχη μέχρι σήμερα αντίληψη είναι ότι τα τριχωτά μαμούθ ήσαν ένα ανθεκτικό και πολυπληθές είδος, όμως η νέα μελέτη μεταβάλλει κάπως αυτή την εικόνα, δείχνοντας ότι τα μαμούθ πέρασαν από «σαράντα κύματα» (εξαφανίσεις κατά τόπους, επεκτάσεις, μεταναστεύσεις κ.α.). Όσο μικρότερη ήταν η γενετική ποικιλομορφία ενός πληθυσμού τους σε μια περιοχή, τόσο μικρότερος ήταν ο πληθυσμός τους.
Η γενετική ανάλυση δείχνει ότι πριν από περίπου 120.000 χρόνια τα μαμούθ σχεδόν κινδύνευσαν να εξαφανιστούν, όταν ανέβηκε η θερμοκρασία του πλανήτη, αλλά ανέκαμψαν, καθώς η Γη εισήλθε σε μια νέα εποχή παγετώνων. Η νέα -και αυτή τη φορά μοιραία- μείωση του πληθυσμού τους, που οδήγησε στην οριστική εξαφάνισή τους, εκτιμάται ότι ξεκίνησε πριν από 20.000 χρόνια στο αποκορύφωμα της εποχής των παγετώνων και όχι πριν από 14.000 χρόνια (όπως πιστευόταν ως τώρα) όταν είχε πια αρχίσει να ανεβαίνει ξανά η θερμοκρασία.
Οι επιστήμονες εικάζουν ότι πριν από 20.000 χρόνια επικρατούσε τόσο κρύο, που ακόμα και το λιγοστό γρασίδι, με το οποίο τρέφονταν τα μαμούθ, είχε πλέον αρχίσει να σπανίζει. Οι περιβαλλοντικές πιέσεις πάνω στο είδος τους εντάθηκε, κατασκευη λογοτυπου δωρεαν καθώς η εποχή των παγετώνων σταδιακά εξασθενούσε, πιθανώς επειδή οι χορτολιβαδικές εκτάσεις όπου ζούσαν τα μαμούθ, αντικαταστάθηκαν από δάση στο νότο της ευρώπης και από τούνδρα στο Βορρά.
Ορισμένοι επιστήμονες επιμένουν πως οι άνθρωποι κυνηγοί ήσαν οι βασικοί υπεύθυνοι για την εξαφάνιση των μαμούθ και το βασικό επιχείρημά τους κατά της θεωρίας της κλίματικής αλλαγής είναι ότι η θερμοκρασία είχε ανέβει πολύ πριν αυτά εξαφανιστούν, συνεπώς -λένε- δεν είναι λογικό να υποθέσει κανείς ότι η κύρια αιτία ήταν το περιβάλλον. Όμως η νέα γενετική ανάλυση δείχνει πως τα μαμούθ στην πραγματικότητα εξαφανίστηκαν αρκετά νωρίτερα, γεγονός που ενισχύει την θεωρία περί του κλίματος ως βασικής αιτίας για την εξαφάνιση των ζώων. Ο ανταγωνισμός με τους ανθρώπους και άλλα ζώα θεωρείται ότι έπαιξε ρόλο, αλλά δεν ήταν η πρωταρχική αιτία για την καταστροφή των μαμούθ.
Στη διάρκεια της τελευταίας εποχής των παγετώνων, πριν από 20.000 έως 50.000 χρόνια, έλαβαν χώρα μεγάλες μεταναστεύσεις μαμούθ, καθώς νέα κύματα εγκαταστάθηκαν στην ευρώπη προερχόμενα από την ανατολή. Όμως, στη συνέχεια, google sites δωρεάν κατασκευή ιστοσελίδων ο πληθυσμός τους εισήλθε σε μια φάση σταδιακής και μη αναστρέψιμης μείωσης, ώσπου επήλθε η οριστική εξαφάνισή τους, κάτι που, σύμφωνα με τον καθηγητή 'Αντριαν Λίστερ του Μουσείου Φυσικής ιστορίας του Λονδίνου συνέβη πρώτα στην ηπειρωτική ευρώπη πριν από περίπου 10.000 χρόνια και, στη συνέχεια, στο τελευταίο καταφύγιό τους, μερικά απομακρυσμένα αρκτικά νησιά.
Κατασκευη Ιστοσελιδας
source: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/608256/sto-texas-i-suneheia-tis-formula-1/
Κατασκευη Ιστοσελιδας…
Στο Τέξας η συνέχεια της Formula 1 Κατασκευη Ιστοσελιδας Αλόνσο-Χάμιλτον δίνουν τη δική τους μάχη
Μετά από δύο εβδομάδες διακοπής το πρωτάθλημα της Formula 1 επιστρέφει στη δράση σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά σιρκουί της σεζόν.
Ομάδες και πιλότοι θα ταξιδέψουν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής για να τρέξουν στο "Circuit of the Americas" στο πλαίσιο του 18ου γκραν πρι της χρονιάς.
Το περσινό πρώτο δείγμα ικανοποίησε και τον πιο απαιτητικό θεατή, ιστορία ψηφιακού μάρκετινγκ αφού η πίστα είναι σχεδιασμένη για να επιτρέπει στους πιλότους να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα.
Με τον τίτλο να έχει κριθεί από το γκραν πρι της Ινδίας, καταχώρηση ιστοσελίδας όπου ο Σεμπάστιαν Φέτελ, στέφθηκε Παγκόσμιος πρωταθλητής, seo and social το ενδιαφέρον βρίσκεται στο κυνήγι της δεύτερης θέσης, με την αποχώρηση του Κίμι Ραϊκόνεν να κάνει εύκολο το έργο της Mercedes.
Πλέον ο Λιούις Χάμιλτον θέλει να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση, ωστόσο απέχει 34 βαθμούς από τον δεύτερο Φερνάντο Αλόνσο.
Βαθμολογίες οδηγών
1. Σεμπάστιαν Φέτελ 347
2. Φερνάντο Αλόνσο 217
3. Κίμι Ραϊκόνεν 183
4. Λιούις Χάμιλτον 175
5. Μαρκ Γουέμπερ 166
6. Νίκο Ρόσμπεργκ 159
7. Ρομάν Γκροσάν 114
8. Φελίπε Μάσα 106
9. Τζένσον Μπάτον 60
10. Πολ Ντι Ρέστα 48
Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull 513
2. Mercedes 334
3. Ferrari 323
4. Lotus 297
5. McLaren 95
6. Force India 77
7. Sauber 45
8. Toro Rosso 32
Όσον αφορά τη Lotus η ομάδα τα βρήκε με τον Χέικι Κοβαλάινεν, ο οποίος θα τρέξει στο πλευρό του Ρομάν Γκροσάν, αντικαθιστώντας τον Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος ολοκλήρωσε τη σεζόν του πρόωρα, αφού θα υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση στην πλάτη.
Η πίστα
Την πίστα έχει… επιμεληθεί ο Χέρμαν Τιλκ, σχεδιαστής όλων των νέων σιρκουί, ο οποίος στις ΗΠΑ έχει δώσει τον καλύτερό του εαυτό συνδυάζοντας τα καλύτερα σημεία από πίστες που έχουν αφήσει τη δική τους ιστορία στο πρωτάθλημα της φόρμουλα 1.
Το μήκος της πίστας είναι 5.513 χλμ, ενώ ο νικητής θα αναδειχθεί ο πιλότος που θα δει πρώτος την καρό σημαία μετά την ολοκλήρωση των 56 γύρων, διανύοντας συνολικά 308.896 χλμ.
Χαρακτηριστικό της πίστας είναι η μεγάλη ευθεία μεταξύ της στροφής «11» και «12» και οι πολλές στροφές. Οι πιλότοι θα στρίβουν 20 φορές σε κάθε γύρο με τις περισσότερες εξ αυτών να είναι αρκετά γρήγορες.
Η Παγκόσμια Ομοσπονδία αυτοκινήτου ανακοίνωσε ότι οι πιλότοι θα έχουν στη διάθεσή τους διπλή ζώνη ενεργοποίησης του συστήματος των κινούμενων αεροτομών, DRS.
Ακόμη, οι ομάδες για τον 18ο γύρο της σεζόν θα έχουν στη διάθεσή τους τη σκληρή και τη μεσαία γόμα της Pirelli, μπορεί να σας βρει το διαδικτυακό μάρκετινγκ όπως και πέρυσι.
Πηγή: sport-fm.gr
Κατασκευη Ιστοσελιδας Κατασκευη Ιστοσελιδας Με 2λιτρο κινητήρα το νέο Civic Type R
Οι πληροφορίες που αναφέραμε στο C+S στις 19 Ιουλίου επιβεβαιώθηκαν και η Honda επέλεξε τελικά ένα 2λιτρο turbo για να εξοπλίσει το νέο κορυφαίο Civic.
Στην ιαπωνική εταιρεία εγκατέλειψαν λοιπόν τα σχέδια για παρουσία ενός 1.6 turbo κάτω από το καπό του Type R. Η επίτευξη της επιθυμητής ισχύος (τουλάχιστον 280 PS όπως ανακοίνωσε η Honda) θα έρθει τελικά μέσω ενός 2λιτρου συνόλου.Οι Ιάπωνες θέλουν το λανσάρισμα του νέου Type-R να συνοδευτεί από τον τίτλο του «ταχύτερου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου παρ αγωγής» στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Για αυτό το λόγο έχουν γίνει εκτεταμένες δοκιμές στην «πράσινη κόλαση», με τον Ιταλό οδηγό της Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, Γκαμπριέλε Ταρκουίνι, να συμμετέχει σε αυτές.
Το ρεκόρ κατέχει το Renault Megane RS Trophy των 265 PS, με 8:07.97 και σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Honda Motor ευρώπης το νέο Type R έχει πλησιάσει ήδη το χρόνο αυτό. Το λανσάρισμα του νέου Civic επιδόσεων στη γηραιά ήπειρο προγραμματίζεται για το 2015. Σύμφωνα με πληροφορίες, το σύστημα μετάδοσης του καυτού ιαπωνικού hatch θα αποτελείται από κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ενώ ο περιορισμός του βάρους σε κάτω από 1.200 kg θα συμβάλλει στην επίτευξη των επιθυμητών επιδόσεων. Κατασκευη Ιστοσελιδας Η κλιματική αλλαγή εξαφάνισε τα μαμούθ από την ευρώπη
Ανατρέπεται η αντίληψη που υπήρχε μέχρι σήμερα ότι τα μαμούθ εξαφανίστηκαν λόγω του συστηματικού κυνηγιού από τον προϊστορικό άνθρωπο
Νέες ενδείξεις δείχνουν ότι δεν ήταν το συστηματικό κυνήγι από τους προϊστορικούς ανθρώπους, αλλά η κλιματική αλλαγή η κύρια αιτία που οδήγησε στην εξαφάνιση των μαμούθ από την ευρωπαϊκή ήπειρο, σύμφωνα με μια νέα γενετική σουηδο-βρετανική επιστημονική έρευνα.Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον παλαιογενετιστή δρα Λαβ Ντάλεν του Σουηδικού Μουσείου Φυσικής ιστορίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό βιολογίας "Proceedings of the Royal Society B" της Βασιλικής Εταιρείας Επιστημών της Βρετανίας, σύμφωνα με το BBC, έκαναν αναλύσεις δειγμάτων DNA από 300 τριχωτά μαμούθ.
Η ανάλυση έδειξε ότι ο αριθμός των γιγάντιων ζώων είχε αρχίσει να μειώνεται πολύ νωρίτερα από ό,τι θεωρείτο έως τώρα, γεγονός που αποδυναμώνει την εκδοχή του ανθρώπινου παράγοντα και, αντίθετα, ενισχύει τον κλιματολογικό.
Η κυρίαρχη μέχρι σήμερα αντίληψη είναι ότι τα τριχωτά μαμούθ ήσαν ένα ανθεκτικό και πολυπληθές είδος, όμως η νέα μελέτη μεταβάλλει κάπως αυτή την εικόνα, δείχνοντας ότι τα μαμούθ πέρασαν από «σαράντα κύματα» (εξαφανίσεις κατά τόπους, επεκτάσεις, μεταναστεύσεις κ.α.). Όσο μικρότερη ήταν η γενετική ποικιλομορφία ενός πληθυσμού τους σε μια περιοχή, τόσο μικρότερος ήταν ο πληθυσμός τους.
Η γενετική ανάλυση δείχνει ότι πριν από περίπου 120.000 χρόνια τα μαμούθ σχεδόν κινδύνευσαν να εξαφανιστούν, όταν ανέβηκε η θερμοκρασία του πλανήτη, αλλά ανέκαμψαν, καθώς η Γη εισήλθε σε μια νέα εποχή παγετώνων. Η νέα -και αυτή τη φορά μοιραία- μείωση του πληθυσμού τους, που οδήγησε στην οριστική εξαφάνισή τους, εκτιμάται ότι ξεκίνησε πριν από 20.000 χρόνια στο αποκορύφωμα της εποχής των παγετώνων και όχι πριν από 14.000 χρόνια (όπως πιστευόταν ως τώρα) όταν είχε πια αρχίσει να ανεβαίνει ξανά η θερμοκρασία.
Οι επιστήμονες εικάζουν ότι πριν από 20.000 χρόνια επικρατούσε τόσο κρύο, που ακόμα και το λιγοστό γρασίδι, με το οποίο τρέφονταν τα μαμούθ, είχε πλέον αρχίσει να σπανίζει. Οι περιβαλλοντικές πιέσεις πάνω στο είδος τους εντάθηκε, κατασκευη λογοτυπου δωρεαν καθώς η εποχή των παγετώνων σταδιακά εξασθενούσε, πιθανώς επειδή οι χορτολιβαδικές εκτάσεις όπου ζούσαν τα μαμούθ, αντικαταστάθηκαν από δάση στο νότο της ευρώπης και από τούνδρα στο Βορρά.
Ορισμένοι επιστήμονες επιμένουν πως οι άνθρωποι κυνηγοί ήσαν οι βασικοί υπεύθυνοι για την εξαφάνιση των μαμούθ και το βασικό επιχείρημά τους κατά της θεωρίας της κλίματικής αλλαγής είναι ότι η θερμοκρασία είχε ανέβει πολύ πριν αυτά εξαφανιστούν, συνεπώς -λένε- δεν είναι λογικό να υποθέσει κανείς ότι η κύρια αιτία ήταν το περιβάλλον. Όμως η νέα γενετική ανάλυση δείχνει πως τα μαμούθ στην πραγματικότητα εξαφανίστηκαν αρκετά νωρίτερα, γεγονός που ενισχύει την θεωρία περί του κλίματος ως βασικής αιτίας για την εξαφάνιση των ζώων. Ο ανταγωνισμός με τους ανθρώπους και άλλα ζώα θεωρείται ότι έπαιξε ρόλο, αλλά δεν ήταν η πρωταρχική αιτία για την καταστροφή των μαμούθ.
Στη διάρκεια της τελευταίας εποχής των παγετώνων, πριν από 20.000 έως 50.000 χρόνια, έλαβαν χώρα μεγάλες μεταναστεύσεις μαμούθ, καθώς νέα κύματα εγκαταστάθηκαν στην ευρώπη προερχόμενα από την ανατολή. Όμως, στη συνέχεια, google sites δωρεάν κατασκευή ιστοσελίδων ο πληθυσμός τους εισήλθε σε μια φάση σταδιακής και μη αναστρέψιμης μείωσης, ώσπου επήλθε η οριστική εξαφάνισή τους, κάτι που, σύμφωνα με τον καθηγητή 'Αντριαν Λίστερ του Μουσείου Φυσικής ιστορίας του Λονδίνου συνέβη πρώτα στην ηπειρωτική ευρώπη πριν από περίπου 10.000 χρόνια και, στη συνέχεια, στο τελευταίο καταφύγιό τους, μερικά απομακρυσμένα αρκτικά νησιά.
Κατασκευη Ιστοσελιδας
source: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/608256/sto-texas-i-suneheia-tis-formula-1/
Κατασκευη Ιστοσελιδας…
등록된 댓글이 없습니다.