관련링크
Κρίση Κρίση διόδια ψυχολογος Μετωπική κυβέρνησης-αντιπολίτευσης για το… |
작성일24-10-12 02:49 |
본문
ψυχολογος συνεδρια με ψυχολογο Γιατί το ελληνικό Συμπτώματα σωματικά Δημόσιο δεν κατήγγειλε τις κλινικη καλοσ ψυχολογοσ Φωνές ψυχολογοσ συμβάσεις ψυχολογος Εσωτερική αυτοεκτίμηση καθρέφτης ψυχολογος Παλλήνη Παλλήνη των Νηπιακή ηλικία οδικών έργων..."
Μετωπική κυβέρνησης-αντιπολίτευσης για τους αυτοκινητόδρομους ψυχολογος
Έτσι, το κόστος σε περίπτωση καταγγελίας των συμβάσεων με υπαιτιότητά του Δημοσίου φτάνει περίπου το συνολικό ύψος του αρχικού προϋπολογισμού τους δηλ. 8,8 δις ευρώ (2,2 δις. ευρώ για κάθε μία από τις τέσσερις συμβάσεις)! Αντιθέτως σε περίπτωση ευθύνης των παραχωρησιούχων το κόστος αυτό πέφ ΤΕΙ αυτόματα στα 980 εκ. ευρώ. Επιπλέον, όπως σημειώνουν η πρόταση του κ. Χουντή να υλοποιηθούν τα έργα ως δημόσια συνεπάγεται δύο χρόνια τουλάχιστον καθυστέρηση για τη δημοπράτησή τους και την εξασφάλιση εθνικών και κοινοτικών πόρων, οι οποίοι δεν υφίστανται, αφού το νέο ΕΣΠΑ δεν εστιάζεται στη χρηματοδότηση οδικών δικτύων και υποδομών.
Τα στοιχεία έδωσε αργά χθες το βράδυ το αρμόδιο υπουργείο, απαντώντας στην οξύτατη κριτική που δέχτηκε από τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκου Χουντή, ο οποίος με αφορμή την υπογραφή της δανειακής σύμβασης ύψους 350 εκ. ευρώ με την ΕΤΕπ, μίλησε για την «ολοκλήρωση ενός τεράστιου σκανδάλου σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου». «Οι χθεσινές υπογραφές των αρμοδίων υπουργών και της ΕΤΕπ, για δάνειο του ελληνικού Δημοσίου για το ξεμπλοκάρισμα των αυτοκινητοδρόμων, που είναι αποτέλεσμα συζητήσεων ακόμα και τριβών ανάμεσα στους ευρωπαϊκούς θεσμούς, αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στην κατεύθυνση ολοκλήρωσης ενός τεράστιου σκανδάλου σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου» δήλωσε ο ευρω βουλευτής.
Ο ίδιος χαρακτήρισε κρατικοποίηση των αυτοκινητοδρόμων την εξέλιξη των έργων με το επιχείρημα ότι το κόστος, τη χρηματοδότηση αλλά και τον επιχειρηματικό κίνδυνο, τα αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου, το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο φορτώνεται με νέα δάνεια και υποχρεώσεις.
Με βάση τα όσα υποστηρίζει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών με αφορμή τις επικρίσεις ΣΥΡΙΖΑ προκύπτουν τα εξής:
- Εκτός από το Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο και έγκριση, την Ευρωπαϊκή Επιτ ροπή για τελική έγκριση, και τις Διευθύνσεις Εσωτερικής Αγοράς-Ανταγωνισμού-Περιφερειακής Πολιτικής και το Ελληνικό Κοινοβούλιο για τελική ψήφιση, το υπουργείο θα αποστείλει τις συμβάσεις για λόγους διαφάνειας και αποφυγής οποιασδήποτε εκμετάλλευσης, στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Καταπολέμηση της διαφθοράς (OLAF), στην Εθνική Επιτ ροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου, στον Αρμόδιο Εθνικό Συντονιστή για την Καταπολέμηση της διαφθοράς, στους Αρμόδιους Οικονομικούς εισαγγελείς, στην Αρμόδια εισαγγελέα κατά της διαφθοράς, καθώς και στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου.
-Με βάση την παγκόσμια πρακτική για παρόμοια έργα, οποιαδήποτε στιγμή οι τράπεζες θεωρήσουν ότι είναι μη βιώσιμα μπορούν να σταματήσουν τη χρηματοδότηση χωρίς επιπτώσεις για αυτές, σύμφωνα με τις δανειακές συμβάσεις.
- Δεν ευσταθεί ο ισχυρισμός ότι στις αναδιαρθρωμένες συμβάσεις το κόστος, τη χρηματοδότηση και τον επιχειρηματικό κίνδυνο τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το Ελληνικό Δημόσιο. Όπως σημειώνουν πρώτο πράγμα που ελέγχουν οι υπηρεσίες της ΕΕ είναι ότι δεν αλλάζει ο χαρακτήρας των συμβάσεων, δεν μπορούν δηλαδή να γίνουν από συμβάσεις παραχώρησης, συμβάσεις δημοσίων έργων.
-Το Ελληνικό Δημόσιο δεν εγγυάται τα έσοδα των παραχωρησιούχων, ούτε την κερδοφορία στην επένδυση τους αλλά ούτε και αναλαμβάνει τον κατασκευαστικό κίνδυνο. Ωστόσο είναι σαφές ότι το δημόσιο έβαλε πλάτη ακόμη και στο Μορέα προκειμένου να διασφαλίσει την συνέχιση της χρηματοδότησης από τον ΕΤΕπ που προέβλεπε δραματική υποχώρηση των κυκλοφοριακών φόρτων. Η ΕΤΕπ εμφανίζεται να παραμένει στο έργο με την διασφάλιση ότι σε περίπτωση που οι κυκλοφορίες υποχωρήσουν, το κράτος θα είναι αυτό που αναλαμβάνει να καλύψει την υποχρέωση της πληρωμής των δανείων που δεν θα μπορούν να ικανοποιηθούν λόγω χαμηλών εσόδων από τα διόδια.
- Η μείωση σε ποσοστό άνω από 50% των κυκλοφοριακών φόρτων στους οδικούς άξονες λόγω της οικονομικής κρίσης είχε ως συνέπεια την δημιουργία χρηματοδοτικού κενού αφού μέρος του κόστους κατασκευής, σύμφωνα με τις συμβάσεις παραχώρησης, προέρχεται από τα έσοδα διοδίων. Η μείωση αυτή των εσόδων οδηγεί σε αδυναμία αποπεράτωσης των έργων κατά την περίοδο κατασκευής και αποπληρωμής των δανείων κατά την περίοδο λειτουργίας.
Πηγή:newmoney.gr
ψυχολογος Νέο «τσεκούρι» στις συντάξεις
Σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου της ομοσπονδίας των εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία, η κύρια σύνταξη θα υποστεί μείωση 10%, η επικουρική 30%, ενώ θα καταργηθεί εντελώς το εφάπαξ.
Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας στο υπουργείο Εργασίας (ασφαλιστικά ταμεία, ΟΑΕΔ κλπ) εξήγγειλαν επαναλαμβανόμενες πενθήμερες απεργίες, αρχής γενομένης από τις 16 Σεπ Τεμβρίου, διαμαρτυρόμενοι για τη διαθεσιμότητα 600 συναδέλφων τους.
«Δεν περισσεύει κανένας, αν αποχωρήσουν κι άλλοι υπάλληλοι» τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΙΚΑ, Γιώργος Κυριακόπουλος.
Και συμπλήρωσε: «Θα κάνουν διπλάσιο χρόνο να εκδοθούν οι κύριες συντάξεις. Ήδη, η καθυστέρηση φτάνει τους 15 μήνες, ενώ σε κάποια υποκαταστήματα της περιφέρειας, όπως της Χαλκίδας, φτάνουν τους 24».
Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές του ΟΑΕΔ, οι εγγεγραμμένοι άνεργοι έχουν ξεπεράσει το 1.000.000. Κάτι το οποίο αποφεύγει να δημοσιοποιήσει ο Οργανισμός, καθώς δεν έχει ανακοινώσει τα στοιχεία για την ανεργία εδώ και τέσσερις μήνες, όπως αναφέρει το newmoney.gr.
«Κούρεψαν» κατά λάθος χιλιάδες συντάξεις
Εν τω μεταξύ, αίσθηση προκαλεί η παραδοχή, εκ μέρους της ηγεσίας του ΙΚΑ, ότι έγιναν λάθος υπολογισμοί στις περικοπές χιλιάδων συντάξεων.
Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», η παραδοχή των λανθασμένων υπολογισμών έγινε μάλιστα από τον ίδιο το διοικητή του Ιδρύματος, Ροβέρτο Σπυρόπουλο, ο οποίος απέσ ΤΕΙλε χθες σχετικό έγγραφο προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, τις οποίες και καλεί να σταματήσουν να διορθώνουν τα λάθη στις μειώσεις των συντάξεων που εντοπίζουν οι ίδιοι οι συνταξιούχοι, πηγαίνοντας στα υποκαταστήματα, καθώς στο εξής, όπως αναφέρει, η διαδικασία αυτή θα γίνει μαζικά για όλες τις συντάξεις όλων των Ταμείων κι εκεί θα φανεί αυτόματα πόσοι είχαν μεγαλύτερες μειώσεις από αυτές που δικαιολογούν οι μνημονιακοί νόμοι, οπότε και θα πρέπει να τους επιστραφούν τα ποσά, αλλά και πόσοι γλίτωσαν τις περικοπές, επειδή τα Ταμεία τους δεν είχαν αποστείλει τα ακριβή στοιχεία στο Ενιαίο Σύστημα Πληρωμής Συντάξεων της ΗΔΙΚΑ. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Πλέον, κατόπιν... εορτής, το ΙΚΑ προχωρά σε επανέλεγχο των περικοπών στα ποσά των συντάξεων, έπειτα από τη διαπίστωση ότι υπήρξαν περιπτώσεις κατά τις οποίες παρακρατήθηκαν μεγαλύτερα ποσά και άλλες, όπου δεν έγιναν οι μειώσεις που είχαν προβλεφθεί.
Τα λάθη που έγιναν στη διαδικασία προσαρμογής των συντάξεων, είχαν σαν αποτέλεσμα να μην περικοπούν κατά 12% όλες οι συντάξεις άνω των 1.300 ευρώ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις έγιναν μειώσεις αδίκως.
Κατά το επόμενο χρονικό διάστημα, το ΙΚΑ θα καταγράψει αναλυτικά σε ποιους πρέπει να επιστραφούν ποσά που έχουν παρακρατηθεί και σε ποιους πρέπει να επιβληθούν μειώσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ
ψυχ
Μετωπική κυβέρνησης-αντιπολίτευσης για τους αυτοκινητόδρομους ψυχολογος
Γιατί το Ελληνικό Δημόσιο δεν κατήγγειλε τις συμβάσεις των οδικών έργων
Λεόν ΤΕΙες υπέρ των εργολάβων αποδεικνύονται για άλλη μια φορά οι συμβάσεις για τα πέντε με γάλα οδικά έργα, αφού οι εμπνευστές τους φρόντισαν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό οχυρό υπέρ των τεχνικών εταιρειών προβλέποντας τι θα συνέβαινε σε περίπτωση καταγγελίας των έργων. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υποδομών που αντικρούουν τους ισχυρισμούς του ΣΥΡΙΖΑ ότι τα έργα έπρεπε να επαναπροκηρυχθούν ως δημόσια, το Ελληνικό Δημόσιο σε περίπτωση καταγγελίας των συμβάσεων πληρώνει την αξία του εκτελεσμένου έργου μέχρι την καταγγελία, δηλαδή πληρώνει βρέξει χιονίσει.Έτσι, το κόστος σε περίπτωση καταγγελίας των συμβάσεων με υπαιτιότητά του Δημοσίου φτάνει περίπου το συνολικό ύψος του αρχικού προϋπολογισμού τους δηλ. 8,8 δις ευρώ (2,2 δις. ευρώ για κάθε μία από τις τέσσερις συμβάσεις)! Αντιθέτως σε περίπτωση ευθύνης των παραχωρησιούχων το κόστος αυτό πέφ ΤΕΙ αυτόματα στα 980 εκ. ευρώ. Επιπλέον, όπως σημειώνουν η πρόταση του κ. Χουντή να υλοποιηθούν τα έργα ως δημόσια συνεπάγεται δύο χρόνια τουλάχιστον καθυστέρηση για τη δημοπράτησή τους και την εξασφάλιση εθνικών και κοινοτικών πόρων, οι οποίοι δεν υφίστανται, αφού το νέο ΕΣΠΑ δεν εστιάζεται στη χρηματοδότηση οδικών δικτύων και υποδομών.
Τα στοιχεία έδωσε αργά χθες το βράδυ το αρμόδιο υπουργείο, απαντώντας στην οξύτατη κριτική που δέχτηκε από τον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκου Χουντή, ο οποίος με αφορμή την υπογραφή της δανειακής σύμβασης ύψους 350 εκ. ευρώ με την ΕΤΕπ, μίλησε για την «ολοκλήρωση ενός τεράστιου σκανδάλου σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου». «Οι χθεσινές υπογραφές των αρμοδίων υπουργών και της ΕΤΕπ, για δάνειο του ελληνικού Δημοσίου για το ξεμπλοκάρισμα των αυτοκινητοδρόμων, που είναι αποτέλεσμα συζητήσεων ακόμα και τριβών ανάμεσα στους ευρωπαϊκούς θεσμούς, αποτελεί ένα μεγάλο βήμα στην κατεύθυνση ολοκλήρωσης ενός τεράστιου σκανδάλου σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου» δήλωσε ο ευρω βουλευτής.
Ο ίδιος χαρακτήρισε κρατικοποίηση των αυτοκινητοδρόμων την εξέλιξη των έργων με το επιχείρημα ότι το κόστος, τη χρηματοδότηση αλλά και τον επιχειρηματικό κίνδυνο, τα αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου, το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο φορτώνεται με νέα δάνεια και υποχρεώσεις.
Με βάση τα όσα υποστηρίζει στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών με αφορμή τις επικρίσεις ΣΥΡΙΖΑ προκύπτουν τα εξής:
- Εκτός από το Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο και έγκριση, την Ευρωπαϊκή Επιτ ροπή για τελική έγκριση, και τις Διευθύνσεις Εσωτερικής Αγοράς-Ανταγωνισμού-Περιφερειακής Πολιτικής και το Ελληνικό Κοινοβούλιο για τελική ψήφιση, το υπουργείο θα αποστείλει τις συμβάσεις για λόγους διαφάνειας και αποφυγής οποιασδήποτε εκμετάλλευσης, στο Ευρωπαϊκό Ελεγκτικό Συνέδριο, τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό για την Καταπολέμηση της διαφθοράς (OLAF), στην Εθνική Επιτ ροπή Δημοσιονομικού Ελέγχου, στον Αρμόδιο Εθνικό Συντονιστή για την Καταπολέμηση της διαφθοράς, στους Αρμόδιους Οικονομικούς εισαγγελείς, στην Αρμόδια εισαγγελέα κατά της διαφθοράς, καθώς και στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου.
-Με βάση την παγκόσμια πρακτική για παρόμοια έργα, οποιαδήποτε στιγμή οι τράπεζες θεωρήσουν ότι είναι μη βιώσιμα μπορούν να σταματήσουν τη χρηματοδότηση χωρίς επιπτώσεις για αυτές, σύμφωνα με τις δανειακές συμβάσεις.
- Δεν ευσταθεί ο ισχυρισμός ότι στις αναδιαρθρωμένες συμβάσεις το κόστος, τη χρηματοδότηση και τον επιχειρηματικό κίνδυνο τα αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου το Ελληνικό Δημόσιο. Όπως σημειώνουν πρώτο πράγμα που ελέγχουν οι υπηρεσίες της ΕΕ είναι ότι δεν αλλάζει ο χαρακτήρας των συμβάσεων, δεν μπορούν δηλαδή να γίνουν από συμβάσεις παραχώρησης, συμβάσεις δημοσίων έργων.
-Το Ελληνικό Δημόσιο δεν εγγυάται τα έσοδα των παραχωρησιούχων, ούτε την κερδοφορία στην επένδυση τους αλλά ούτε και αναλαμβάνει τον κατασκευαστικό κίνδυνο. Ωστόσο είναι σαφές ότι το δημόσιο έβαλε πλάτη ακόμη και στο Μορέα προκειμένου να διασφαλίσει την συνέχιση της χρηματοδότησης από τον ΕΤΕπ που προέβλεπε δραματική υποχώρηση των κυκλοφοριακών φόρτων. Η ΕΤΕπ εμφανίζεται να παραμένει στο έργο με την διασφάλιση ότι σε περίπτωση που οι κυκλοφορίες υποχωρήσουν, το κράτος θα είναι αυτό που αναλαμβάνει να καλύψει την υποχρέωση της πληρωμής των δανείων που δεν θα μπορούν να ικανοποιηθούν λόγω χαμηλών εσόδων από τα διόδια.
- Η μείωση σε ποσοστό άνω από 50% των κυκλοφοριακών φόρτων στους οδικούς άξονες λόγω της οικονομικής κρίσης είχε ως συνέπεια την δημιουργία χρηματοδοτικού κενού αφού μέρος του κόστους κατασκευής, σύμφωνα με τις συμβάσεις παραχώρησης, προέρχεται από τα έσοδα διοδίων. Η μείωση αυτή των εσόδων οδηγεί σε αδυναμία αποπεράτωσης των έργων κατά την περίοδο κατασκευής και αποπληρωμής των δανείων κατά την περίοδο λειτουργίας.
Πηγή:newmoney.gr
ψυχολογος Νέο «τσεκούρι» στις συντάξεις
Αίσθηση από την παραδοχή της διοίκησης του ΙΚΑ ότι έγιναν λάθος υπολογισμοί στις περικοπές χιλιάδων συντάξεων - Κατόπιν εορτής, το Ίδρυμα ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε επανέλεγχο και αποκατάσταση των αδικιών
Σε μειώσεις συντάξεων και παροχών θα οδηγηθούν άμεσα τα ασφαλιστικά ταμεία, εξαιτίας της δεινής οικονομικής κατάστασης στην οποία έχουν περιέλθει, λόγω της υστέρησης εσόδων, της ύφεσης και της ανεργίας.Σύμφωνα με την εκτίμηση του προέδρου της ομοσπονδίας των εργαζομένων στα ασφαλιστικά ταμεία, η κύρια σύνταξη θα υποστεί μείωση 10%, η επικουρική 30%, ενώ θα καταργηθεί εντελώς το εφάπαξ.
Οι εργαζόμενοι της υπηρεσίας στο υπουργείο Εργασίας (ασφαλιστικά ταμεία, ΟΑΕΔ κλπ) εξήγγειλαν επαναλαμβανόμενες πενθήμερες απεργίες, αρχής γενομένης από τις 16 Σεπ Τεμβρίου, διαμαρτυρόμενοι για τη διαθεσιμότητα 600 συναδέλφων τους.
«Δεν περισσεύει κανένας, αν αποχωρήσουν κι άλλοι υπάλληλοι» τόνισε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΙΚΑ, Γιώργος Κυριακόπουλος.
Και συμπλήρωσε: «Θα κάνουν διπλάσιο χρόνο να εκδοθούν οι κύριες συντάξεις. Ήδη, η καθυστέρηση φτάνει τους 15 μήνες, ενώ σε κάποια υποκαταστήματα της περιφέρειας, όπως της Χαλκίδας, φτάνουν τους 24».
Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές του ΟΑΕΔ, οι εγγεγραμμένοι άνεργοι έχουν ξεπεράσει το 1.000.000. Κάτι το οποίο αποφεύγει να δημοσιοποιήσει ο Οργανισμός, καθώς δεν έχει ανακοινώσει τα στοιχεία για την ανεργία εδώ και τέσσερις μήνες, όπως αναφέρει το newmoney.gr.
«Κούρεψαν» κατά λάθος χιλιάδες συντάξεις
Εν τω μεταξύ, αίσθηση προκαλεί η παραδοχή, εκ μέρους της ηγεσίας του ΙΚΑ, ότι έγιναν λάθος υπολογισμοί στις περικοπές χιλιάδων συντάξεων.
Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», η παραδοχή των λανθασμένων υπολογισμών έγινε μάλιστα από τον ίδιο το διοικητή του Ιδρύματος, Ροβέρτο Σπυρόπουλο, ο οποίος απέσ ΤΕΙλε χθες σχετικό έγγραφο προς τις αρμόδιες υπηρεσίες, τις οποίες και καλεί να σταματήσουν να διορθώνουν τα λάθη στις μειώσεις των συντάξεων που εντοπίζουν οι ίδιοι οι συνταξιούχοι, πηγαίνοντας στα υποκαταστήματα, καθώς στο εξής, όπως αναφέρει, η διαδικασία αυτή θα γίνει μαζικά για όλες τις συντάξεις όλων των Ταμείων κι εκεί θα φανεί αυτόματα πόσοι είχαν μεγαλύτερες μειώσεις από αυτές που δικαιολογούν οι μνημονιακοί νόμοι, οπότε και θα πρέπει να τους επιστραφούν τα ποσά, αλλά και πόσοι γλίτωσαν τις περικοπές, επειδή τα Ταμεία τους δεν είχαν αποστείλει τα ακριβή στοιχεία στο Ενιαίο Σύστημα Πληρωμής Συντάξεων της ΗΔΙΚΑ. Διαβάστε περισσότερα εδώ
Πλέον, κατόπιν... εορτής, το ΙΚΑ προχωρά σε επανέλεγχο των περικοπών στα ποσά των συντάξεων, έπειτα από τη διαπίστωση ότι υπήρξαν περιπτώσεις κατά τις οποίες παρακρατήθηκαν μεγαλύτερα ποσά και άλλες, όπου δεν έγιναν οι μειώσεις που είχαν προβλεφθεί.
Τα λάθη που έγιναν στη διαδικασία προσαρμογής των συντάξεων, είχαν σαν αποτέλεσμα να μην περικοπούν κατά 12% όλες οι συντάξεις άνω των 1.300 ευρώ, ενώ σε άλλες περιπτώσεις έγιναν μειώσεις αδίκως.
Κατά το επόμενο χρονικό διάστημα, το ΙΚΑ θα καταγράψει αναλυτικά σε ποιους πρέπει να επιστραφούν ποσά που έχουν παρακρατηθεί και σε ποιους πρέπει να επιβληθούν μειώσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ
ψυχ
등록된 댓글이 없습니다.