SUPPORT    상담문의 공지사항 상담문의 포트폴리오

상담문의

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

작성일24-11-21 23:43

본문

ΟΤΕ πετρα διακοσμητικη Δήμος Βόλου βία διακοσμηση με πετρα πετρες πηλιου Κατακερματισμός δυνάμεων, πετρεσ εσωτερικου χωρου επενδυσεις με πετρα χωρίς μεγάλο φαβορί
πετρες επενδυσης τιμες πηλιου διακοσμηση τοιχου με πετρα Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ πέτρα για επένδυση τοίχου δημοσιεύει σήμερα την πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση για τις πετρεσ για τοιχο δημοτικές εκλογές επενδυση τζακιου με πετρα τιμεσ του ερχόμενου Μαΐου στο Βόλο. Εκτός απομιμηση πετρασ για διακοσμηση σαλονιου με πετρα επενδυση τοιχου από τη διεισδυτικότητα και τη δημοφιλία των περισσοτέρων εξ όσων φέρονται ως"
13848588111812417732.jpg
Κατακερματισμός δυνάμεων, χωρίς μεγάλο φαβορί πετρες πηλιου
13848588111812417732.jpg

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ δημοσιεύει σήμερα την πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση για τις δημοτικές εκλογές του ερχόμενου Μαΐου στο Βόλο. Εκτός από τη διεισδυτικότητα και τη δημοφιλία των περισσοτέρων εξ όσων φέρονται ως υποψήφιοι δήμαρχοι, καταγράφει και τα προβλήματα που θεωρούν οι δημότες σημαντικότερα σε σχέση με την καθημερινότητά τους και τη λειτουργία του δήμου.


Η δημοσκόπηση, η οποία διενεργήθηκε από την εταιρεία ALCO, συμπεριλαμβάνει πρόσωπα που έχουν ευθέως εκδηλώσει το ενδιαφέρον να είναι υποψήφιοι και πρόσωπα, τα οποία συμμετέχουν ή συμμετείχαν στο πρόσφατο παρελθόν στο αυτοδιοικητικό γίγνεσθαι.


Ο κάθε αναγνώστης διαβάζοντας τη σημερινή δημοσκόπηση εύκολα μπορεί να κατανοήσει ότι βρισκόμαστε στην αρχή της κούρσας και τα πράγματα κάθε άλλο παρά ξεκάθαρα είναι. «Η δημοσκόπηση καταγράφει ένα ασαφές πολιτικό ΒόλοΒόλου. Ωστόσο, αποτελεί ένα πρώτο δείγμα για τις προθέσεις των πολιτών ενόψει των επόμενων δημοτικών εκλογών», δηλώνει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο επικεφαλής της ALCO κ. Κώστας Παναγόπουλος.


Αυτό που συναντάμε και σε άλλες δημοσκοπήσεις και κυρίως σε ερωτήματα περί καταλληλότητας και δημοφιλίας να προηγείται η απάντηση «κανένας» ή να είναι ως σύνολο ποσοστού μεγαλύτερη η αδιευκρίνιστη ψήφος από οποιοδήποτε άλλο, το συναντάμε και στη σημερινή δημοσκόπηση. Αλλωστε, πρέπει να διευκρινιστεί, όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τους πίνακες, ότι πρόκειται για αυθόρμητες απαντήσεις, αφού δεν τίθεται υπόψη των ερωτηθέντων καμία λίστα, ούτε για τα προβλήματα, ούτε για τα πρόσωπα.


Από τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης, το πρώτο και αβίαστο συμπέρασμα είναι ότι κανείς από τα ονόματα όσων συμπεριλαμβάνονται σε αυτή δεν αποκτάει κάποιο προβάδισμα που να τον καθιστά φαβορί. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τέσσερις πρώτοι έχουν μεταξύ τους διαφορές τέτοιες που εμπίπτουν απολύτως στα όρια του στατιστικού λάθους, το οποίο σε τέτοιου είδους δημοσκοπήσεις υπενθυμίζουμε ότι είναι το + -3,2%.


Ομως, και οι υπόλοιποι υποψήφιοι που έπονται των τεσσάρων της δημοσκόπησης δεν απέχουν παρά μόνο με μονοψήφια νούμερα από εκείνους που προηγούνται. Πρέπει να σημειώσουμε ότι στη δημοσκόπηση εμφανίστηκαν και δύο ακόμη ονόματα, που όμως, κατέγραψαν πολύ μικρά ποσοστά κάτω του 1% και συμπεριλαμβάνονται στην απάντηση «άλλος».


Χαρακτηριστικό παράδειγμα του ασαφούς περιβάλλοντος είναι και το γεγονός ότι καμία προσωπικότητα δεν συγκεντρώνει υψηλά ποσοστά στην παράσταση νίκης. Εκείνο που συνάγεται ως βασικό συμπέρασμα είναι ο κατακερματισμός και η πολυδιάσπαση των προτιμήσεων των δημοτών για τα συγκεκριμένα πρόσωπα. 


 


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 


Εταιρεία: ALCO


Εντολέας: ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ


Τύπος: Ποσοτική (τηλεφωνικές συνεντεύξεις στα σπίτια στα σπίτια των ερωτώμενων)


Δε

등록된 댓글이 없습니다.