SUPPORT    상담문의 공지사항 상담문의 포트폴리오

상담문의

Στις 8 το βράδυ η Apple παρουσιάζει το νέο της Apple.com/gr/iphone/�…

작성일24-11-14 09:16

본문

ΟΣΕ Στάμος Σέμσης περιόδου πετρα τζακιου πετρες επενδυση τζακιων με πετρα πηλιου Μετά πετρες για χτισιμο τιμες τη βλάβη η ΔΕΥΑΜΒ εξετάζει τον εφεδρικό πετρα χτισιμο τιμες αγωγό
πετρες πηλιου Θα τιμη πετρας για χτισιμο  εντάξουμε  στο Τεχνικό Πρόγραμμα λατομεια κυπροσ του 2014, νεοχώρι πηλίου το οποίο θα εισαχθεί για έγκριση στο επόμενο Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ, επενδυση τζακιου με πετρα επενδυση πετρας εξωτερικου χωρου  μελέτη σκοπιμότητας για την κατασκευή εφεδρικού καταθλιπτικού αγωγού μεταφοράς λυμάτων πετρεσ χτισιματοσ από το"
13848610321177464903.jpg
Μετά τη βλάβη η ΔΕΥΑΜΒ εξετάζει τον εφεδρικό αγωγό πετρες πηλιου
13848610321177464903.jpg

Θα  εντάξουμε  στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2014, το οποίο θα εισαχθεί για έγκριση στο επόμενο Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ,  μελέτη σκοπιμότητας για την κατασκευή εφεδρικού καταθλιπτικού αγωγού μεταφοράς λυμάτων από το κεντρικό αντλιοστάσιο στις ΕΕΛ. Εφόσον από τη Μελέτη προκύψει η σκοπιμότητα, η ΔΕΥΑΜΒ θα προχωρήσει σε Περιβαλλοντική και Υδραυλική Μελέτη κατασκευής αγωγού εφεδρείας για τη μεταφορά των λυμάτων από το κεντρικό αντλιοστάσιο στις ΕΕΛ. 


Αυτό  αναφέρεται  σε  απάντηση του  Αντιπροέδρου  της  ΔΕΥΑΜΒ  Λεωνίδα  Μαυρογιάννη  σε  σχετική  επερώτηση   που  είχαν καταθέσει οι δημοτικοί σύμβουλοι  της  μείζονος   μειοψηφίας  Γ. Μουλάς  και  Τέλης  Δουλόπουλος.


Ειδικότερα   η απάντηση   του   κ. Μαυρογιάννη  έχει   ως εξής: 


«Οπως έχει ήδη ανακοινωθεί, από τα αποτελέσματα τόσο των μικροβιολογικών αναλύσεων του εργαστηρίου των Ε.Ε.Λ. της ΔΕΥΑΜΒ όσο και αυτών  ιδιωτικού εργαστηρίου το οποίο πραγματοποίησε δειγματοληψίες για λογαριασμό των αρμοδίων υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας Μαγνησίας - Βορείων σποράδων,  προκύπ ΤΕΙ ότι η ποι ΒόλοΒόλου δεν επηρεάστηκε από την αναγκαστική για την αποκατάσταση της βλάβης εκτ ροπή, για λίγες ώρες, λυμάτων στη θάλασσα. Υπενθυμίζεται ότι τα λύματα ήταν αμιγώς οικιακά και πριν την εκτ ροπή υφίσταντο μερική χλωρίωση με διάλυμα υποχλωριώδους νατρίου και αυτόματο σύστημα δοσομέτρησης, όπως προβλέπεται από την Ν.Α 8440/1997 μα αρ. Ε1β.221/65.


Το γεγονός ότι ένα τόσο δύσκολο έργο ολοκληρώθηκε μέσα σε 24 μόλις ώρες, αποτελεί πραγματικό άθλο για τη ΔΕΥΑΜΒ, που ενδυναμώνει τη  σχέση εμπιστοσύνης της Δημοτικής Επιχείρησης με την τοπική κοινωνία, αξίζουν δε ειλικρινή συγχαρητήρια στα στελέχη και το προσωπικό της Επιχείρησης που εργάστηκαν με σχέδιο, οργάνωση και αυταπάρνηση και απέδειξαν, για μία ακόμη φορά, την ευαισθησία τους απέναντι στο περιβάλλον και τον Παγασητικό, αλλά και το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας που διαθέτουν. Θα πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι τα στελέχη της ΔΕΥΑΜΒ, με τον άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο που ενήργησαν, απέτρεψαν την οποιαδήποτε εκτ ροπή λύματος όταν σημειώθηκε η  βλάβη  στις 13.08.2013, δηλαδή στην καρδιά της τουριστικής περιόδου.  


Θεωρούμε, παράλληλα, ιδιαίτερα σημαντικό και αισιόδοξο το γεγονός ότι  από κανένα επιστημονικό φορέα,  κανένα ειδικό επιστήμονα και καμία περιβαλλοντική οργάνωση δεν αμφισβητήθηκε ότι τρόπος που χειρίστηκε την υπόθεση η ΔΕΥΑΜΒ, ήταν ο μόνος επιστημονικά ενδεδειγμένος.


Επισημαίνεται ότι η ΔΕΥΑΜΒ, στο πλαίσιο των όσων επιβάλλει η ισχύουσα ΚΥΑ που αφορά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων για τη λειτουργία των ΕΕΛ, προέβη σε  όλες τις προβλεπόμενες ενημερώσεις του κοινού και των Αρχών (Δελτία Τύπου, επίσημα έγγραφα στις υπηρεσίες που απαιτείται), ενώ σε οποιοδήποτε έγγραφο τής απεστάλη, απάντησε αρμοδίως.


Σημειώνουμε ότι ο καταθλιπτικός αγωγός λειτουργεί αδιάλειπτα από το 1987 και η βλάβη που συνέβη στις 13.08.2013, είναι η δεύτερη που παρουσίασε στα 26 χρόνια λειτουργίας του, γεγονός που από μόνο του δεν είναι αρκετό για να υπαγορεύσει τη λήψη των όποιων αποφάσεων για κατασκευή νέων έργων. Η Δημοτική Αρχή και η ΔΕΥΑΜΒ, ωστόσο, προσεγγίζοντας με μεγάλη υπευθυνότητα και ευαισθησία τα θέματα του περιβάλλοντος, όπως άλλωστε έχουν αποδείξει με την υλοποίηση ενός ιστορικής κλίμακας Προγράμματος για την περιβαλλοντική θωράκιση του Παγασητικού, με προϋπολογισμό πάνω από 40 εκ. ευρώ, θα εντάξουν στο Τεχνικό Πρόγραμμα του 2014 (το οποίο θα εισαχθεί για έγκριση στο επόμενο Δ.Σ της ΔΕΥΑΜΒ) μελέτη σκοπιμότητας για την κατασκευή εφεδρικού καταθλιπτικού αγωγού μεταφοράς λυμάτων από το κεντρικό αντλιοστάσιο στις ΕΕΛ. Εφόσον από τη Μελέτη προκύψει η σκοπιμότητα, η ΔΕΥΑΜΒ θα προχωρήσει σε Περιβαλλοντική και Υδραυλική Μελέτη κατασκευής αγωγού εφεδρείας για τη μεταφορά των λυμάτων από το κεντρικό αντλιοστάσιο στις ΕΕΛ». 


 

Ταχυδρόμος, Πανθεσσαλική Εφημερίδα






πετρες πηλιου πετρες

등록된 댓글이 없습니다.