관련링크
ΟΤΕ κυκλοφορία αυτοκίνητο ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Στη βροχή με το Volvo V40CC… |
작성일24-11-10 09:18 |
본문
ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ Δοκιμάζοντας επί μεσιτικα βολος ενοικιαση βρεγμένου ελληνικού εδάφους το πετρελαιοκίνητο Volvo ευκαιριεσ αγορασ σπιτιου βολος V40 Cross Country των 115 PS, επιπλωμενα ενοικιαζομενα διαμερισματα βολος νιώθεις ότι έχεις καλλιθεα βολος διαμερισματα συνέχεια επιπλωμενα σπιτια βολος ενοικιαση κάποιον να σε φροντίζει συνεχώς, μονοκατοικια αγορα βολος να σε προστατεύει…..."
Στη βροχή με το Volvo V40CC 1.6lt diesel ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Δοκιμάζοντας επί βρεγμένου ελληνικού εδάφους το πετρελαιοκίνητο Volvo
Στο νέο Volvo V40 (και κατα προέκταση στο CC) σχεδόν όλα ρυθμίζονται με βάση τις επιθυμίες σας. Για παράδειγμα, ίσως ενοχλείστε από το αυτόματο κλείδωμα όλων των θυρών, οπότε μπορείτε να το ρυθμίσετε όπως θέλετε. Ενώ όλοι μας αγανακτούμονοκατοικιεσ με κηπο βολος ψάχνοντας το κλειδί, στο V40 -χάρη στο σύστημα «Keyless Start & Drive»- ανοίγεις την πόρτα, μπαίνεις, βάζεις εμπρός τον κινητήρα, ξεκινάς, σταματάς, σβήνεις, πιέζεις την πετούγια στη θέση που κάποτε ήταν η οπή της κλειδαριάς, κλειδώνει… και φεύγεις.
Μπορείς να ρυθμίσεις τα ηλεκτρονικά όργανα του ταμπλό ανάλογα με τη διάθεση ή την αισθητική σου. Οι επιλογές Elegance, Eco και Performance καλύπτουν ευρύ φάσμα - η δική μας ήταν η Elegance που ταιριάζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Το ραντάρ ανίχνευσης του V40 «σκανάρει» τα όρια ταχύτητας και τα εμφανίζει κατ’ επιλογή στο ταμπλό ή απλώς εναποθέ ΤΕΙ ένα κόκκινο στίγμα στο ταχύμετρο στην ένδειξη του νόμιμου ορίου.
Το εξελιγμένο σύστημα Lane Keeping Aid που λειτουργεί από τα 65 km/h μέχρι την τελική του αυτοκινήτου σε βοηθά να διατηρείς τη λωρίδα σου -ακραία και χωρίς να κρατάς το τιμόνι- διαμέσου μιας ροπής επαναφοράς που ασκείται. Εννοείται πως ρυθμίζεται, απενεργοποιείται ή ασκεί μόνο δόνηση στο τιμόνι ή μόνο ροπή επαναφοράς. Το σύστημα Collision Warning σε βοηθά να κρατάς αποστάσεις σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control, ενώ ταυτόχρονα είναι έτοιμο να παρέμβει για να σώσει τον αφηρημένο διερχόμενο πεζό.
Τα αυτόματα φώτα ενεργοποιούνται ανάλογα με τη φω ΤΕΙνότητα και αυτό ισχύει και για τη μεγάλη σκάλα. Το σύστημα αυτόματα όταν διαβάσει κόκκινα φώτα προπορευόμενου αυτοκινήτου -ή φώτα πορείας αντίθετα διερχόμενου- επιστρέφει στη μεσαία σκάλα και επανέρχεται στη μεγάλη όταν εξαλειφτεί το αίτιο. Αυτό γίνεται άψογα, όπως διαπιστώσαμε στην πράξη.
Αν έχετε ταξιδέψει βράδυ με κακές καιρικές συνθήκες ξέρετε καλά ότι η κούραση εγκυμονεί κινδύνους, μόνο που το V40 και τα συστήματά του δεν κουράζονται.
Είναι πάντα εκεί να αναβοσβήσουν τα φώτα, να ρυθμίζουν την ταχύτητα των υαλοκαθαριστήρων, την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, την πορεία, να κοιτούν στις τυφλές γωνίες (BLIS) και να επαγρυπνούν αν είστε κουρασμένος (DAC). Αν το διαγνώσουν σε επαναφέρουν σε επιφυλακή, όλα αυτά περιλαμβάνονται στο πακέτο driver support.
Στον κινητήρακινητήρας 1,6 lt των 115 PS με το αμάξωμα των 1.500 kg. «Περίφημα», είναι η απάντηση, χάρη στη ροπή των 27,0 kgm -αντίστοιχη 3λιτρου ατμοσφαιρικού!- και την άριστη κλιμάκωση του θετικού σε αίσθηση 6τάχυτου κιβωτίου. Με συνεχή χρήση κλιματισμού και αρκετή βιασύνη η κατανάλωση έμεινε πεισματικά κάτω από τα 7,0 lt / 100 km ή 10 ευρώ / 100 km. Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα μηχανολογικό θαύμα - αν το δει κανείς σφαιρικά.
Η συμπεριφορά του V40CC στο βρεγμένο δρόμο είναι απόλυτα ασφαλής λόγω των πάμπολων ηλεκτρονικών συστημάτων, αλλά και του αυξημένου ύψος από το οδόστρωμα. Η ανάρτηση δε, εκμεταλλευόμενη την ακαμψία του πλαισίου, ισιώνει / εξαφανίζει τα πάντα, ενώ ταυτόχρονα δεν γέρνει, με το στήσιμο να θυμίζει κορυφαίες στιγμές της Peugeot. Το τιμόνι (εννοείται πως ρυθμίζεται η αίσθησή του) πληροφορεί χωρίς να «φλυαρεί», ενώ η αφή ικανοποιείται από το πάχος της στεφάνης.
Αναμφίβολα όποιος έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε τέτοιες καιρικές συνθήκες, πρέπει να νιώθε
Στη βροχή με το Volvo V40CC 1.6lt diesel ΜΕΣΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
Δοκιμάζοντας επί βρεγμένου ελληνικού εδάφους το πετρελαιοκίνητο Volvo
V40 Cross Country των 115 PS, νιώθεις ότι έχεις συνέχεια κάποιον να σε φροντίζει
συνεχώς, να σε προστατεύει…
Στο νέο Volvo V40 (και κατα προέκταση στο CC) σχεδόν όλα ρυθμίζονται με βάση τις επιθυμίες σας. Για παράδειγμα, ίσως ενοχλείστε από το αυτόματο κλείδωμα όλων των θυρών, οπότε μπορείτε να το ρυθμίσετε όπως θέλετε. Ενώ όλοι μας αγανακτούμονοκατοικιεσ με κηπο βολος ψάχνοντας το κλειδί, στο V40 -χάρη στο σύστημα «Keyless Start & Drive»- ανοίγεις την πόρτα, μπαίνεις, βάζεις εμπρός τον κινητήρα, ξεκινάς, σταματάς, σβήνεις, πιέζεις την πετούγια στη θέση που κάποτε ήταν η οπή της κλειδαριάς, κλειδώνει… και φεύγεις.Μπορείς να ρυθμίσεις τα ηλεκτρονικά όργανα του ταμπλό ανάλογα με τη διάθεση ή την αισθητική σου. Οι επιλογές Elegance, Eco και Performance καλύπτουν ευρύ φάσμα - η δική μας ήταν η Elegance που ταιριάζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Το ραντάρ ανίχνευσης του V40 «σκανάρει» τα όρια ταχύτητας και τα εμφανίζει κατ’ επιλογή στο ταμπλό ή απλώς εναποθέ ΤΕΙ ένα κόκκινο στίγμα στο ταχύμετρο στην ένδειξη του νόμιμου ορίου.
Το εξελιγμένο σύστημα Lane Keeping Aid που λειτουργεί από τα 65 km/h μέχρι την τελική του αυτοκινήτου σε βοηθά να διατηρείς τη λωρίδα σου -ακραία και χωρίς να κρατάς το τιμόνι- διαμέσου μιας ροπής επαναφοράς που ασκείται. Εννοείται πως ρυθμίζεται, απενεργοποιείται ή ασκεί μόνο δόνηση στο τιμόνι ή μόνο ροπή επαναφοράς. Το σύστημα Collision Warning σε βοηθά να κρατάς αποστάσεις σε συνδυασμό με το Adaptive Cruise Control, ενώ ταυτόχρονα είναι έτοιμο να παρέμβει για να σώσει τον αφηρημένο διερχόμενο πεζό.
Τα αυτόματα φώτα ενεργοποιούνται ανάλογα με τη φω ΤΕΙνότητα και αυτό ισχύει και για τη μεγάλη σκάλα. Το σύστημα αυτόματα όταν διαβάσει κόκκινα φώτα προπορευόμενου αυτοκινήτου -ή φώτα πορείας αντίθετα διερχόμενου- επιστρέφει στη μεσαία σκάλα και επανέρχεται στη μεγάλη όταν εξαλειφτεί το αίτιο. Αυτό γίνεται άψογα, όπως διαπιστώσαμε στην πράξη.
Αν έχετε ταξιδέψει βράδυ με κακές καιρικές συνθήκες ξέρετε καλά ότι η κούραση εγκυμονεί κινδύνους, μόνο που το V40 και τα συστήματά του δεν κουράζονται.
Είναι πάντα εκεί να αναβοσβήσουν τα φώτα, να ρυθμίζουν την ταχύτητα των υαλοκαθαριστήρων, την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, την πορεία, να κοιτούν στις τυφλές γωνίες (BLIS) και να επαγρυπνούν αν είστε κουρασμένος (DAC). Αν το διαγνώσουν σε επαναφέρουν σε επιφυλακή, όλα αυτά περιλαμβάνονται στο πακέτο driver support.
Στον κινητήρακινητήρας 1,6 lt των 115 PS με το αμάξωμα των 1.500 kg. «Περίφημα», είναι η απάντηση, χάρη στη ροπή των 27,0 kgm -αντίστοιχη 3λιτρου ατμοσφαιρικού!- και την άριστη κλιμάκωση του θετικού σε αίσθηση 6τάχυτου κιβωτίου. Με συνεχή χρήση κλιματισμού και αρκετή βιασύνη η κατανάλωση έμεινε πεισματικά κάτω από τα 7,0 lt / 100 km ή 10 ευρώ / 100 km. Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα μηχανολογικό θαύμα - αν το δει κανείς σφαιρικά.
Η συμπεριφορά του V40CC στο βρεγμένο δρόμο είναι απόλυτα ασφαλής λόγω των πάμπολων ηλεκτρονικών συστημάτων, αλλά και του αυξημένου ύψος από το οδόστρωμα. Η ανάρτηση δε, εκμεταλλευόμενη την ακαμψία του πλαισίου, ισιώνει / εξαφανίζει τα πάντα, ενώ ταυτόχρονα δεν γέρνει, με το στήσιμο να θυμίζει κορυφαίες στιγμές της Peugeot. Το τιμόνι (εννοείται πως ρυθμίζεται η αίσθησή του) πληροφορεί χωρίς να «φλυαρεί», ενώ η αφή ικανοποιείται από το πάχος της στεφάνης.
Αναμφίβολα όποιος έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε τέτοιες καιρικές συνθήκες, πρέπει να νιώθε
등록된 댓글이 없습니다.