SUPPORT    상담문의 공지사항 상담문의 포트폴리오

상담문의

آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ

작성일24-09-26 01:50

본문

مزیت سایت شرکتی
طراحی وب سایت سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای آژانس دیجیتال مارکتینگ است و همه‌گیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکت‌ها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ گردند.

همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانون‌شکنی نکنید. تمرکز بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که می‌توانید در سایت خلق کنید که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئو کلاه خاکستری

شما باید طوری کار کنید که مشکلی از کاربر حل کرده و او را از دیدن سایتتان خوشحال کنید. باید بدانید که کاربر چه چیزی می‌خواهد و شما چطور می‌توانید سوال او را به بهترین شکل ممکن جواب بدهید. هر کاربری که عبارتی جستجو می‌کند در واقع دنبال جواب است. این وظیفه شماست که بهترین جواب تبلیغات و مهم‌تر از آن مرتبط‌ترین جواب را به او بدهید. نه جوابی که موتور جستجو دوست دارد ببیند. اگر تمام دغدغه شما بهینه‌سازی سایتتان برای گوگل باشد کاربران را فراموش می‌کنید. این چیزی نیست که گوگل دوست داشته باشد. در واقع جدیدترین نتایج و تحقیقات نشان داده‌اند که گوگل امروزه سایت‌های کاربر محور را دوست دارد و به آن‌ها احترام می‌گذارد.
به اصول سئو پایبند باشید

همانطور که در بالا ذکر شد، بک لینک ها می توانند ارزش وب سایت شما را افزایش دهند و به کسب رتبه بهتر برای محتوای شما کمک کنند. اما ارزش همه این لینک ها یکسان نیستند. لینک های در دو دسته do-follow و no-follow قرار می گیرند. البته برای کاربران وب سایت، این لینک ها فرقی ندارند و لینک های یکسانی به نظر می رسند.ولی در واقع، لینک ها به طور پیش فرض do-follow هستند اما می‌توانید با قرار دادن یک کد کوچک به نام ویژگی، که به ربات‌های موتورهای جستجو می‌گوید این پیوند را دنبال نکنند، یک لینک no-follow ایجاد کنید و جلوی انتقال dg ding ارزش و اعتبار این لینک را بگیرید.

seo-blog-pic-google-001.webpسئوکار کلاه خاکستری همه چیز را فدای موتور جستجو نمی‌کند. اگر اینطور شد یک سئوکار کلاه سیاه است. سئوکار کلاه خاکستری ممکن است توسط موتور جستجو جریمه شود. این روش کمی ریسک دارد اما به خطرناکی و زشتی روش‌های سئو کلاه سیاه نیست.
به نظر شخصی من مقالات خوبی درباره سئو کلاه خا‌کستری در وب وجود ندارد. این سبک آنقدرها هم که دوستان می‌نویسند بد نیست. یک مثال شاید بهتر منظورم را برساند. در قوانین راهنمایی و رانندگی سبقت از راست ممنوع بوده و جریمه دارد. موافقید؟ اما فرض کنید در یک جاده خلوت پشت یک ماشین سنگین طراحی وب سایت گیر کرده‌اید و مجبورید از راست سبقت بگیرید. این کار شما را حسابی جلو انداخته و سریع‌تر به مقصد می‌رسید. حاضر هستید سبقت بگیرید؟
متوجه شدید منظورم چیست. این متد از سئو که گاهی اشتباه تعریف می‌شود آنقدرها هم خطرناک نیست. شاید باور نکنید اما عده زیادی بدون اینکه بدانند از تکنیک‌های کلاه خاکستری استفاده می‌کنند و خودشان هم دقیق نمی‌دانند این روش‌ها بر خلاف قوانین گوگل است. مثل لینک سازی. چون از نظر گوگل لینکها باید کسب شوند نه اینکه ساخته شوند.
روشهای سئو کلاه سیاه به شدت برای سایت مضر بوده و آخر سر چیزی جز افت ترافیک و پنالتی به بار نمی‌آورند. اما در روش کلاه خاکستری هدف رشد سریع سایت نیست. فقط سعی می‌شود میان‌برهایی زد شود تا زودتر به نتایج بالاتر رسید.
مثلا رپورتاژ آگهی یک تکنیک کلاه خاکستری است. یا خرید لینک برای سایت هم یک روش کلاه خاکستری در سئو است. اگر گوگل متوجه این کارها شود سایت مورد نظر را جریمه می‌کند. اما اگر تکینک‌ها به درستی اجرا شوند سایت رشد خوبی را تجربه خواهد کرد.
درباره سئو همیشه بحث‌های متناقض وجود داشته است. چه در ایران و چه خارج از ایران. من باور دارم در سئو کلاه خاکستری اگر افراطی انجام نشود و کاربر هم فراموش نشود می‌توان نتایج خوبی گرفت. اگر غیراز این باشد به جرگه جامعه سیاه سئو پیوسته‌ایم.
اکیدا تکنیک‌های سئو کلاه سیاه را رد می‌کنم. اما استفاده از روش‌های کلاه خاکستری تا وقتی که کاربر و موتور جستجو را آزار ندهند قابل قبول هستند.

등록된 댓글이 없습니다.