관련링크
γυναίκα Μποξ σκηνοθέτης Digital Marketing Σάντρα Μπούλοκ: Το «Gravity»… |
작성일24-10-30 05:16 |
본문
Digital Marketing Γραμμωμένη και σέξι όσο ποτέ, Εκτενής Οδηγός για το Digital Marketing: SEO περιεχόμενο Στρατηγικές Digital Marketing για το 2024 που Χρειάζεται Κάθε Επιχείρηση Βαθιά Κατανόηση και Προηγμένες Στρατηγικές η Σάντρα Μπούλοκ κλέβει τις εντυπώσεις με το κορμί - αλλά και την υποκριτική της. Το διαστημικό θρίλερ την έχει θέσει σε τροχιά Οσκαρ, Εκτενής Οδηγός για Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Ενισχύει το Μάρκετινγκ Βάσει Δεδομένων το Digital Marketing: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Ενισχύει το Μάρκετινγκ Βάσει Δεδομένων Βαθιά Κατανόηση και Προηγμένες Στρατηγικές ενώ την επαναφέρει, Οδηγός για το Digital Marketing και οι Κορυφαίες Θέσεις Εργασίας στον Τομέα παρά τα 49 της χρόνια, Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Ενισχύει το Μάρκετινγκ Βάσει Δεδομένων ψηλά στη λίστα με τις πιο ελκυστικές σταρ..."
Σάντρα Μπούλοκ: Το «Gravity» εκτοξεύει το κασέ της στους αιθέρες Digital Marketing
Σκηνή από το «Gravity», που σημαίνει βαρύτητα. Ωστόσο, το τελευταίο που θα κάνει για την Μπούλοκ είναι να την παρασύρει προς τα κάτω, καθώς χάρη στην ταινία, το κασέ της εκτοξεύτηκε ξανά στα ύψη
Η ερμηνεία της εντυπωσιάζει με την απλότητά της και οι κριτικοί τη συνέκριναν με εκείνη του Τομ Χανκς στον «Ναυαγό», του Τζέιμς Φράνκο στο «127 Ωρες», ακόμη και του σεβάσμιου Ρόμπερτ Ρέντφορντ στο πρόσφατο «Ολα χάθηκαν». Στην ουσία όλες οι προηγούμενες ταινίες βασίζονται στη σόλο υποκριτική, ήτοι περιστρέφονται γύρω από ένα και μόνο πρόσωπο, το οποίο, στην περίπτωση της αστροναύτου Dr Ryan Stone τυχαίνει να συνδυάζεται με ένα ιδιαίτερα καλλίγραμμο γυναικείο σώμα. Η επι φύλαξη ότι το «Gravity» είναι ένα φιλμ που κατά κύριο λόγο βασίζεται στα τρισδιάστατα ψηφιακά εφέ (μάλιστα καθυστέρησε τόσο πολύ ακριβώς διότι ο Μεξικανός σκηνοθέτης Αλφόνσο Κουαρόν περίμενε έως ότου η τεχνολογία φτάσει στο επίπεδο να υλοποιεί τις ονειροφαντασίες του) δεν πρέπει να πτοεί τους θαυμαστές της Μπούλοκ. Καθώς βγάζει τη στολή του αστροναύτη και μένει μόνο με το μποξεράκι και μια εφαρμοστή φανέλα, η 49χρονη σταρ δείχνει σε κάθε γυναίκα της ηλικίας της και όχι μόνο τι σημαίνει να φροντίζεις τον εαυτό σου. Βέβαια, πριν αρχίσουν τα γυρίσματα για το «Gravity» υποβλήθηκε σε εντατική προπόνηση επί ένα εξάμηνο, ενώ, όπως ισχυρίζεται η ίδια, για το βάρος της φροντίζει ο βελονισμός. Ωστόσο είναι το τελικό αποτέλεσμα που γοητεύει, όχι η όποια τεχνική εφαρμόστηκε και απ’ ό,τι φαίνεται το «Gravity» θα αποτελέσει έναν σταθμό -όχι μόνο διαστημικό- για το προφίλ της Μπούλοκ από πολλές απόψεις: με την εξαίρεση του «Crash», στο οποίο υποδυόταν μια κακιασμένη, φαρμακομύτα και σνομπ σαραντάρα, η κινηματογραφική περσόνα που είχε καθιερώσει ήταν κατά κανόνα αυτή μιας γλυκιάς, λίγο ελαφρόμυαλης, αλλά απολύτως αξιαγάπητης νεαρής γυναίκας. Η Σάντρα ήταν, ας πούμε, η μελαχρινή έκδοση της στερεοτυπικής ξανθιάς. Με το «Gravity» αντιθέτως, όσα κλισέ και εάν περιλαμβάνει το μάλλον υποτυπώδες σενάριό του, η Μπούλοκ περνά στη φάση της κινηματογραφικής και ίσως της προσωπικής της ωριμότητας. Τα αμερικανικά ΜΜΕ ήδη έχουν αρχίσει να την παρακαλούν να αποφύγει τον δρόμο που χάραξε π.χ. η Χάλι Μπέρι, η οποία, με τις συγκλονιστικά ασόβαρες επιλογές ταινιών, έκανε ό,τι μπορούσε για να κάνει το κοινό να ξεχάσει πως της άξιζε το Οσκαρ που είχε κερδίσει για τον «Χορό των τεράτων». Το ότι ο Κουαρόν τής εμπιστεύτηκε σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα μια ταινία που ήταν όνειρο ζωής για τον ίδιο συνιστά ένα γεγονός που θα ήταν κρίμα κι άδικο να καταπλακωθεί από ανάξιες λόγου εμπορικές πατάτες - ένα είδος που η συγκεκριμένη ηθοποιός ήδη έχει υπηρετήσει με αρκετή συνέπεια. Οχι ότι στο «Gravity» ο θεατής γίνεται μάρτυρας κάποιου ρεσιτάλ ηθοποιίας από αυτά που συνήθως δίνει η Μέριλ Στριπ, το ίνδαλμα της Μπούλοκ. Σίγουρα όμως πιστοποιείται ότι κάτι καλύτερο από το αξιολησμόνητο «Speed II» είναι μέσα στις δυνατότητές της.
Οπως συνηθίζεται, σε ταινίες υψηλών τεχνικών προδιαγραφών δημιουργείται μια μυθολογία για το πώς επετεύχθη ο ρεαλισμός των διαστημικών καταστροφών, το διαρκές σασπένς κ.ο.κ. Σχετικά με το «Gravity» μάθαμε ότι οι ηθοποιοί -και κυρίως η πρωταγωνίστρια- κλείστηκαν σε μια κατασκευή-κουτί ύψους έξι μέτρων, όπου υπήρχαν περισσότεροι από 4.000 λαμπτήρες LED. Η Μπούλοκ αιωρούνταν στο κενό δεμένη με 12 συρματόσχοινα, τα οποία χειρίζονταν κάποιοι από τους καλύτερους μαριονετίστες του κόσμου. Με τον τρόπο αυτό δημιουργήθηκαν συνθήκες έλλειψης βαρύτητας, τα γυρίσματα, όμως, ήταν εξίσου κλειστοφοβικά με ένα πραγματικό ταξίδι με σεληνάκατο. Η ηθοποιός ένιωθε φοβερή μοναξιά, καθώς επί ώρες η μόνη ανθρώπινη φωνή που άκουγε ήταν αυτή του σκηνοθέτη που της έδινε οδηγίες μέσω ενδοσυνεννόησης. Ταυτόχρονα άκουγε μουσική, διαφορετικών ειδών, αναλόγως των συναισθημάτων που έπρεπε να εκφράσει, ενώ έπρεπε να μείνει απόλυτα συγκεντρωμένη ώστε να εκτελέσει ακριβώς τη χορογραφία των κινήσεων. Κατόπιν οι μάγοι των ψηφιακών εφέ θα έντυναν, όχι μόνο τα πλάνα της αιωρούμενης σταρ, αλλά και την ίδια, καθώς μέσα στο κουτί των γυρισμάτων η σταρ δεν φορούσε παρά μόνο τα εσώρουχά της.
Η Σάντρα Μπούλοκ με τον πρώην σύζυγό της Τζέσε Τζέιμς. Ο γάμος τους διήρκεσε 5 χρόνια και τελείωσε επεισοδιακά μετά το ερωτικό σκάνδαλο στο οποίο πρωταγωνίστησαν ο 44χρονος σήμερα Τζέιμς και ένα μοντέλο
Η Σάντρα Μπούλοκ δεν έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τα ταμπλόιντ με την προσωπική της ζωή. Υπήρξε παντρεμένη, απατημένη και διαζευγμένη, ενώ τα τελευταία χρόνια ο άνδρας που μονοπωλεί το ενδιαφέρον της είναι ο υιοθετημένος γιος της. Φήμες την ήθελαν να έχει μια ερωτική περιπέ ΤΕΙα με τον Τζαμαϊκανό υπεράνθρωπο του στίβου Γιουσέιν Μπολτ, φαίνεται όμως ότι εάν υπήρξε οτιδήποτε ανάμεσά τους δεν θα πρέπει να ήταν κάτι περισσότερο από μια ευκαιριακή περιπέ ΤΕΙα. Εξάλλου, μιλώντας Οδηγός για το Digital Marketing και οι Κορυφαίες Θέσεις Εργασίας στον Τομέα την εμπειρία των γυρισμάτων του «Gravity» η Μπούλοκ έκανε λόγο κυρίως για τον Λούις, το τριών ετών θετό παιδί της: «Το να λείπω στη δουλειά και επί τρεις μήνες να φαντάζομαι ότι το παιδί μου δεν υπήρχε, ήταν κάτι που με έφερε σε πολύ δύσκολη θέση. Κι αυτό διότι αυτή την εποχή ολόκληρη η ζωή μου περιστρέφεται γύρω από το αγοράκι μου». Ισως όμως άξιζε τον κόπο, διότι δεν αποκλείεται καθόλου η μαμά του μικρού Λούις να επιστρέψει κάποιο βράδυ στο σπίτι με ένα χρυσό αγαλματάκι στο χέρι. Και όπως έγινε την προηγούμενη φορά, να του πει: «Λούις, από δω ο κ. Οσκαρ. Κύριε Οσκαρ, από δω ο Λούις Μπάρντο Μπούλοκ».
Digital marketing Εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ επιτέθηκαν στον Πρ.Παυλόπουλο
Οι εργαζόμενοι στη ΛΑΡΚΟ διαδήλωναν έξω από τη Βουλή και όταν εντόπισαν τον κ. Παυλόπουλο επιτέθηκαν εναντίον του καθυβρίζοντας τον με σκαιούς χαρακτηρισμούς. Ορισμένοι μάλιστα εκσφενδόνισαν εναντίον του μπουκάλια με νερό.
Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone
Σάντρα Μπούλοκ: Το «Gravity» εκτοξεύει το κασέ της στους αιθέρες Digital Marketing
Γραμμωμένη και σέξι όσο ποτέ, η Σάντρα Μπούλοκ κλέβει τις εντυπώσεις με το κορμί - αλλά και την υποκριτική της. Το διαστημικό θρίλερ την έχει θέσει σε τροχιά Οσκαρ, ενώ την επαναφέρει, παρά τα 49 της χρόνια, ψηλά στη λίστα με τις πιο ελκυστικές σταρ του Χόλιγουντ
Η Σάντρα Μπούλοκ θα μπορούσε να μην έχει πρωταγωνιστήσει ποτέ στο «Gravity». Ο ρόλος της ακατάβλητης και ανίκητης από τις αλλεπάλληλες αναποδιές του Διαστήματος Dr Ryan Stone θα μπορούσε κάλλιστα να έχει καταλήξει στην Αντζελίνα Τζολί. Ωστόσο η Αντζι δεν ήταν η πρώτη επιλογή της παρ αγωγής, καθώς το πραγματικό φαβορί ήταν η Νάταλι Πόρτμαν. Τελικά η Μπούλοκ είναι αυτή που παλεύει απεγνωσμένα να επιστρέψει στη Γη περνώντας από το ένα εγκαταλειμμένο διαστημόπλοιο στο άλλο, ξεγελώντας όλες τις κακοτοπιές και τις συμφορές του Διαστήματος. Στα προκριματικά δοκιμαστικά του «Gravity» δεν κόπηκαν μόνο οι Σκάρλετ Γιόχανσον και Ρεμπέκα Χολ, που πρωταγωνιστούσαν στο «Vicky, Cristina, Barcelona», αλλά και σχεδόν οι περισσότερες Χολιγουντιανές σταρ όπως οι Μαριόν Κοτιγιάρ, Ναόμι Γουότς, Ρέιτσελ Βάις, Σιένα Μίλερ, Κάρεϊ Μάλιγκαν, Μπλέικ Λάιβλι, Ολίβια Γουάιλντ και πιθανώς κάποιες ακόμη που πέρασαν απαρατήρητες. Νεότερες, πιο όμορφες, πιο σέξι, ενδεχομένως και περισσότερο ταλαντούχες ηθοποιοί από τη Σάντρα Μπούλοκ, δεν έπεισαν ότι τους άξιζε ο ρόλος. Για κάποιον περίεργο λόγο το πολυσυζητημένο διαστημικό θρίλερ που χρειάστηκε τεσσεράμισι χρόνια για να ολοκληρωθεί και ο προϋπολογισμός του ξεπέρασε τα 80 εκατ. δολάρια ήταν η ταινία που περίμενε την Μπούλοκ - και αντιστρόφως: λόγω της συμμετοχής της στο «Gravity», η Σάντι, όπως την αποκαλεί χαϊδευτικά ο συμπρωταγωνιστής και κολλητός της Τζορτζ Κλούνεϊ, πιθανότατα θα είναι υποψήφια για Οσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Αυτό και μόνο το γεγονός έχει εκτινάξει κυριολεκτικά στους αιθέρες, μπορεί και ακόμη πιο ψηλά, την αξία της ηθοποιού στο χρηματιστήριο του Χόλιγουντ. Το 2010, έχοντας κερδίσει το Οσκαρ για το «Μια σχέση στοργής», η Μπούλοκ θεωρούνταν η πιο ακριβοπληρωμένη ηθοποιός της αμερικανικής Βιομηχανίας Κινηματογράφου, με ετήσια έσοδα που έφταναν τα 56 εκατ. δολάρια. Τα επόμενα χρόνια, μολονότι παρέμεινε εντός της κορυφαίας δεκάδας, οι επιδόσεις της από οικονομικής πλευράς ήταν κατά πολύ μειωμένες. Gravity σημαίνει βαρύτητα, το τελευταίο όμως που θα κάνει για την Μπούλοκ είναι να την παρασύρει προς τα κάτω.Σκηνή από το «Gravity», που σημαίνει βαρύτητα. Ωστόσο, το τελευταίο που θα κάνει για την Μπούλοκ είναι να την παρασύρει προς τα κάτω, καθώς χάρη στην ταινία, το κασέ της εκτοξεύτηκε ξανά στα ύψη
Χωρίς τη στολή του αστροναύτη
Η ερμηνεία της εντυπωσιάζει με την απλότητά της και οι κριτικοί τη συνέκριναν με εκείνη του Τομ Χανκς στον «Ναυαγό», του Τζέιμς Φράνκο στο «127 Ωρες», ακόμη και του σεβάσμιου Ρόμπερτ Ρέντφορντ στο πρόσφατο «Ολα χάθηκαν». Στην ουσία όλες οι προηγούμενες ταινίες βασίζονται στη σόλο υποκριτική, ήτοι περιστρέφονται γύρω από ένα και μόνο πρόσωπο, το οποίο, στην περίπτωση της αστροναύτου Dr Ryan Stone τυχαίνει να συνδυάζεται με ένα ιδιαίτερα καλλίγραμμο γυναικείο σώμα. Η επι φύλαξη ότι το «Gravity» είναι ένα φιλμ που κατά κύριο λόγο βασίζεται στα τρισδιάστατα ψηφιακά εφέ (μάλιστα καθυστέρησε τόσο πολύ ακριβώς διότι ο Μεξικανός σκηνοθέτης Αλφόνσο Κουαρόν περίμενε έως ότου η τεχνολογία φτάσει στο επίπεδο να υλοποιεί τις ονειροφαντασίες του) δεν πρέπει να πτοεί τους θαυμαστές της Μπούλοκ. Καθώς βγάζει τη στολή του αστροναύτη και μένει μόνο με το μποξεράκι και μια εφαρμοστή φανέλα, η 49χρονη σταρ δείχνει σε κάθε γυναίκα της ηλικίας της και όχι μόνο τι σημαίνει να φροντίζεις τον εαυτό σου. Βέβαια, πριν αρχίσουν τα γυρίσματα για το «Gravity» υποβλήθηκε σε εντατική προπόνηση επί ένα εξάμηνο, ενώ, όπως ισχυρίζεται η ίδια, για το βάρος της φροντίζει ο βελονισμός. Ωστόσο είναι το τελικό αποτέλεσμα που γοητεύει, όχι η όποια τεχνική εφαρμόστηκε και απ’ ό,τι φαίνεται το «Gravity» θα αποτελέσει έναν σταθμό -όχι μόνο διαστημικό- για το προφίλ της Μπούλοκ από πολλές απόψεις: με την εξαίρεση του «Crash», στο οποίο υποδυόταν μια κακιασμένη, φαρμακομύτα και σνομπ σαραντάρα, η κινηματογραφική περσόνα που είχε καθιερώσει ήταν κατά κανόνα αυτή μιας γλυκιάς, λίγο ελαφρόμυαλης, αλλά απολύτως αξιαγάπητης νεαρής γυναίκας. Η Σάντρα ήταν, ας πούμε, η μελαχρινή έκδοση της στερεοτυπικής ξανθιάς. Με το «Gravity» αντιθέτως, όσα κλισέ και εάν περιλαμβάνει το μάλλον υποτυπώδες σενάριό του, η Μπούλοκ περνά στη φάση της κινηματογραφικής και ίσως της προσωπικής της ωριμότητας. Τα αμερικανικά ΜΜΕ ήδη έχουν αρχίσει να την παρακαλούν να αποφύγει τον δρόμο που χάραξε π.χ. η Χάλι Μπέρι, η οποία, με τις συγκλονιστικά ασόβαρες επιλογές ταινιών, έκανε ό,τι μπορούσε για να κάνει το κοινό να ξεχάσει πως της άξιζε το Οσκαρ που είχε κερδίσει για τον «Χορό των τεράτων». Το ότι ο Κουαρόν τής εμπιστεύτηκε σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα μια ταινία που ήταν όνειρο ζωής για τον ίδιο συνιστά ένα γεγονός που θα ήταν κρίμα κι άδικο να καταπλακωθεί από ανάξιες λόγου εμπορικές πατάτες - ένα είδος που η συγκεκριμένη ηθοποιός ήδη έχει υπηρετήσει με αρκετή συνέπεια. Οχι ότι στο «Gravity» ο θεατής γίνεται μάρτυρας κάποιου ρεσιτάλ ηθοποιίας από αυτά που συνήθως δίνει η Μέριλ Στριπ, το ίνδαλμα της Μπούλοκ. Σίγουρα όμως πιστοποιείται ότι κάτι καλύτερο από το αξιολησμόνητο «Speed II» είναι μέσα στις δυνατότητές της.
Ο άνδρας της ζωής της
Οπως συνηθίζεται, σε ταινίες υψηλών τεχνικών προδιαγραφών δημιουργείται μια μυθολογία για το πώς επετεύχθη ο ρεαλισμός των διαστημικών καταστροφών, το διαρκές σασπένς κ.ο.κ. Σχετικά με το «Gravity» μάθαμε ότι οι ηθοποιοί -και κυρίως η πρωταγωνίστρια- κλείστηκαν σε μια κατασκευή-κουτί ύψους έξι μέτρων, όπου υπήρχαν περισσότεροι από 4.000 λαμπτήρες LED. Η Μπούλοκ αιωρούνταν στο κενό δεμένη με 12 συρματόσχοινα, τα οποία χειρίζονταν κάποιοι από τους καλύτερους μαριονετίστες του κόσμου. Με τον τρόπο αυτό δημιουργήθηκαν συνθήκες έλλειψης βαρύτητας, τα γυρίσματα, όμως, ήταν εξίσου κλειστοφοβικά με ένα πραγματικό ταξίδι με σεληνάκατο. Η ηθοποιός ένιωθε φοβερή μοναξιά, καθώς επί ώρες η μόνη ανθρώπινη φωνή που άκουγε ήταν αυτή του σκηνοθέτη που της έδινε οδηγίες μέσω ενδοσυνεννόησης. Ταυτόχρονα άκουγε μουσική, διαφορετικών ειδών, αναλόγως των συναισθημάτων που έπρεπε να εκφράσει, ενώ έπρεπε να μείνει απόλυτα συγκεντρωμένη ώστε να εκτελέσει ακριβώς τη χορογραφία των κινήσεων. Κατόπιν οι μάγοι των ψηφιακών εφέ θα έντυναν, όχι μόνο τα πλάνα της αιωρούμενης σταρ, αλλά και την ίδια, καθώς μέσα στο κουτί των γυρισμάτων η σταρ δεν φορούσε παρά μόνο τα εσώρουχά της.
Η Σάντρα Μπούλοκ με τον πρώην σύζυγό της Τζέσε Τζέιμς. Ο γάμος τους διήρκεσε 5 χρόνια και τελείωσε επεισοδιακά μετά το ερωτικό σκάνδαλο στο οποίο πρωταγωνίστησαν ο 44χρονος σήμερα Τζέιμς και ένα μοντέλο
Η Σάντρα Μπούλοκ δεν έχει απασχολήσει ιδιαίτερα τα ταμπλόιντ με την προσωπική της ζωή. Υπήρξε παντρεμένη, απατημένη και διαζευγμένη, ενώ τα τελευταία χρόνια ο άνδρας που μονοπωλεί το ενδιαφέρον της είναι ο υιοθετημένος γιος της. Φήμες την ήθελαν να έχει μια ερωτική περιπέ ΤΕΙα με τον Τζαμαϊκανό υπεράνθρωπο του στίβου Γιουσέιν Μπολτ, φαίνεται όμως ότι εάν υπήρξε οτιδήποτε ανάμεσά τους δεν θα πρέπει να ήταν κάτι περισσότερο από μια ευκαιριακή περιπέ ΤΕΙα. Εξάλλου, μιλώντας Οδηγός για το Digital Marketing και οι Κορυφαίες Θέσεις Εργασίας στον Τομέα την εμπειρία των γυρισμάτων του «Gravity» η Μπούλοκ έκανε λόγο κυρίως για τον Λούις, το τριών ετών θετό παιδί της: «Το να λείπω στη δουλειά και επί τρεις μήνες να φαντάζομαι ότι το παιδί μου δεν υπήρχε, ήταν κάτι που με έφερε σε πολύ δύσκολη θέση. Κι αυτό διότι αυτή την εποχή ολόκληρη η ζωή μου περιστρέφεται γύρω από το αγοράκι μου». Ισως όμως άξιζε τον κόπο, διότι δεν αποκλείεται καθόλου η μαμά του μικρού Λούις να επιστρέψει κάποιο βράδυ στο σπίτι με ένα χρυσό αγαλματάκι στο χέρι. Και όπως έγινε την προηγούμενη φορά, να του πει: «Λούις, από δω ο κ. Οσκαρ. Κύριε Οσκαρ, από δω ο Λούις Μπάρντο Μπούλοκ».
Digital marketing Εργαζόμενοι της ΛΑΡΚΟ επιτέθηκαν στον Πρ.Παυλόπουλο
Μπουκάλια με νερό εκσφενδόνισαν διαδηλωτές εναντίον του πρώην υπουργού Εσωτερικών - Ο κ. Παυλόπουλος βρισκόταν στη συμβολή της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας με την οδό Μέρλιν
Στόχος των εργαζομένων στην μεταλλευτική βιομηχανία ΛΑΡΚΟ έγινε ο πρώην υπουργός Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος.Οι εργαζόμενοι στη ΛΑΡΚΟ διαδήλωναν έξω από τη Βουλή και όταν εντόπισαν τον κ. Παυλόπουλο επιτέθηκαν εναντίον του καθυβρίζοντας τον με σκαιούς χαρακτηρισμούς. Ορισμένοι μάλιστα εκσφενδόνισαν εναντίον του μπουκάλια με νερό.
Oλα όσα γνAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone
Στις 8 το βράδυ η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κίνας
Σε λίγες ώρες στις 8 το βράδυ για την Ελλάδα- η AppleAppleApple.com/gr/iphone/">iPhone και πιθανότατα για πρώτη φορά μια φθηνότερη έκδοσή του, η οποία όπως όλα δείχνουν προορίζεται αρχικά για την τεράστια αγορά της Κ등록된 댓글이 없습니다.