SUPPORT    상담문의 공지사항 상담문의 포트폴리오

상담문의

διατροφή διατροφή διατροφή προώθηση ιστοσελίδων - Υγεία - Οι 10 τροφές…

작성일24-10-28 05:53

본문

δημιουργια σελιδασ Βολος - https://xenofon.gr/; προώθηση ιστοσελίδων Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, άμεση ενημέρωση για όλες τις εξελίξεις, Διασκέδαση – Ψυχαγωγία και Αθλητισμός
550_334_227813.jpg
- Υγεία - Οι 10 τροφές που μας ανεβάζουν τη διάθεση! προώθηση ιστοσελίδων Η σωστή και υγιεινή διατροφή κάνει καλό όχι μόνο στην υγεία, αλλά και στη διάθεσή μας. Μερικές συγκεκριμένες τροφές, βέβαια, λόγω των συστατικών τους έχουν μεγαλύτερη… επιρροή στην καλή μας διάθεση. Αν θέλουμε να καταπολεμήσουμε υγιεινά την νωχελικότητα, την βαρεμάρα, ακόμα και την κατάθλιψη οφείλουμε να τις προσέξουμε περισσότερο και να τις εντάξουμε στο διαιτολόγιό μας.



Διαβάστε περισσότερα στο boro.gr
προώθηση ιστοσελίδων προώθηση ιστοσελίδων ΕΣΕΕ: Τα 13 δημοπρατήρια «όπλο» για τη διαφάνεια στις τιμές

Η σωστή ενημέρωση των καταναλωτών μέσω των μηχανισμών σύγκρισης τιμών και η σήμανση των προϊόντων είναι απαραίτητες προϋποθέσεις

Τις προτάσεις της για την ενίσχυση του εμπορίου και την εξασφάλιση διαφάνειας στις τιμές των προϊόντων, παρουσίασε η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, στο πλαίσιο του διαλόγου που έχει ξεκινήσει η Επιτ ροπή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για το σχεδιασμό της Προγραμματικής Περιόδου 2014 – 2020.



Στόχος, δημιουργία ιστοσελίδασ τιμεσ Βολος όπως επισημαίνεται, είναι να δοθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις ελληνικές μικρομεσαίες εμπορικές επιχειρήσεις.



Η ΕΣΕΕ αναφέρει πως η ενδυνάμωση των ελέγχων για μη αδειοδοτημένες δραστηριότητες μπορεί να επιτευχθεί με την δημιουργία περιφερειακής επιτ ροπής ανταγωνισμού στα τοπικά Επιμελητήρια, ενώ σημειώνει ότι σημαντική ενέργεια θα αποτελέσει η δημιουργία 13 Δημοπρατηρίων σε κάθε περιφέρεια και η επανασύσταση και επαναλειτουργία του Χρηματιστηρίου Εμπορευμάτων και Ναυτιλιακών αξιών.



Η ενημέρωση των καταναλωτών και η σήμανση είναι θέματα υψίστου ενδιαφέροντος για τον τομέα του εμπορίου, τονίζει η ΕΣΕΕ. Η σήμανση είναι ένα μέσο για την παροχή ακριβών και επαληθεύσιμων πληροφοριών στους καταναλωτές. Η υποχρεωτική επισήμανση χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο για επικοινωνία σε θέματα διατροφής, υγείας, Ασφάλειας, χώρα προέλευσης, περιβάλλον, συστατικά, ενέργειας, κλπ αλλά εκτιμά ότι για να καθοριστεί ποιες πληροφορίες είναι απαραίτητες και ποιες θα πρέπει να εμφανίζονται στη συσκευασία, πρέπει να γίνει διάκριση μεταξύ του «nice to know» (εθελοντική) και «ανάγκη να γνωρίζουν» (υποχρεωτικές πληροφορίες).



Ακόμη, σημειώνει ότι η ενημέρωση για τις τιμές μέσω Ιστοσελίδων δεν θα πρέπει να καλλιεργηθεί τεχνητά σε κεντρικό επίπεδο αλλά πρακτικά σε περιφερειακό επίπεδο. Οι Ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών μπορούν να ωφελήσουν τόσο τους καταναλωτές όσο και τις επιχειρήσεις σε συγκεκριμένες οικονομικές περιοχές, αλλά αντίθετα όμως και οι συγκεντρωτικές συγκρίσεις τιμών μπορούν ταυτόχρονα να επηρεάσουν την αγορά λανθασμένα απορρίπτοντας την ποιότητα ως βασικό συντελεστή μιας αγοράς.



Οι αρχικές εξειδικευμένες προτάσεις και κυριότερες στοχευμένες ενέργειες της ΕΣΕΕ είναι οι εξής: - Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου -ΑΚΕ στο πλαίσιο μιας ενιαίας πολιτικής ανάδειξης του παραδοσιακού εμπορικού κέντρου κάθε πόλης και εξυπηρέτησης των καταναλωτών.



Τέτοιες ενέργειες αναφέρονται ενδεικτικά: προωθηση seo Βολος • Ενέργειες χωροθέτησης και χαρτογράφησης των εμπορικών κέντρων σε συνδυασμό με τη δημιουργία σχετικών υποδομών.



• Οργανωμένες ενέργειες μάρκετινγκ, π.χ. ενιαία κάρτα αγορών καταναλωτή (loyalty schemes) με πόντους αγορών ή και εκπτώσεις (στην οποία θα συμμετέχουν εμπορικά καταστήματα, καφετέριες, αγορα ιστοσελιδασ Βολος επιχειρήσεις στάθμευσης, παιδότοποι, κλπ).



• Οργανωμένη και συστηματική προώθηση / προβολή / επικοινωνία των επιχειρήσεων της εμπορικής περιοχής που συμμετέχουν στη δράση.



• Δραστηριότητες που συνδυάζουν το αγοραστικό όφελος με την ψυχαγωγία με πολιτιστικό / κοινωνικό και εκπαιδευτικό χαρακτήρα (π.χ. street events, social events).



Η υλοποίηση και ο συντονισμός των ενεργειών αυτών θα γίνεται από τους οικείους Εμπορικούς Συλλόγους, με την ενεργή συμμετοχή των Δήμων, δημιουργια βλογ Βολος των Περιφερειακών Ενοτήτων και των επιχειρήσεων της κάθε περιοχής.



- Χονδρεμπορικά και εξαγωγικά πάρκα στους τομείς: kataskevi istoselidon Βολος α) τροφίμων με ονομασία προέλευσης, β) άλλων ειδών με άξονα την ποιότητα. - Δημιουργία Εμπορικών Ζωνών στις τοπικές αγορές για την ανάπτυξη υποδομών που βοηθούν την κατανάλωση, την μεταφορά και την διανομή προϊόντων μπορούν να δημιουργήσουν εμπορικές ζώνες και να καθορίσουν την Εμπορική Χωροταξία σε κάθε περιφέρεια. Η δημιουργία τοπικών οικοσυστημάτων για μικρές εμπορικές επιχειρήσεις (τύπου θερμοκοιτίδων) μπορεί βοηθήσει στην επιχειρηματική τους ενδυνάμωση και γνώση.



- Η χρήση μηχανισμών σύγκρισης είναι απαραίτητη για τη διαφάνεια των τιμών.



Ενδυνάμωση των ελέγχων για μη αδειοδοτημένες δραστηριότητες μπορεί να επιτευχθεί με την δημιουργία περιφερειακής επιτ ροπής ανταγωνισμού στα τοπικά Επιμελητήρια. Ταυτόχρονα σημαντική ενέργεια θα αποτελέσει η δημιουργία 13 Δημοπρατηρίων σε κάθε περιφέρεια και η επανασύσταση και επαναλειτουργία του Χρηματιστήριου Εμπορευμάτων και Ναυτιλιακών αξιών.



- Δημιουργία μέτρων για την υποστήριξη αγοράς σύγχρονου εξοπλισμού λειτουργίας και ελέγχου στις νέες επιχειρήσεις για την προώθηση της ποιότητας, του brand name και της έξυπνης συσκευασίας.



- Υποστήριξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων του κλάδου μέσα από δημιουργία συστάδων συνεργαζόμενων εξωστρεφών επιχειρήσεων για τη συμμετοχή τους σε εξαγωγικές δραστηριότητες. Μετατ ροπή των μικροεισαγωγέων σε μικροεξαγωγείς μέσω της δράσης «η Ελλάδα σπίτι σας».



- Συσχέτιση του λιανεμπορίου με τον τουρισμό και τις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες για δημιουργία νέων τουριστικών εμπορικών αγορών σε κάθε προορισμό.



Ανάπτυξη vouchers τουριστών για κάθε τοπική αγορά και αξιοποίηση των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων.



- Οι πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την αύξηση των μικρο-εξαγωγικών δραστηριοτήτων πρέπει να λαμβάνονται με βάση μια ολιστική αξιολόγηση όλων των σχετικών παραγόντων, όπως ζήτηση των καταναλωτών, τα δικαιώματα των καταναλωτών, σελιδα ιντερνετ Βολος νομικές και φορολογικές υποχρεώσεις. Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη για το μέλλον του τομέα του εμπορίου. Το ελληνικό εμπόριο σήμερα δεν είναι σε θέση να κάνει πλήρη χρήση των δυνατοτήτων του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αυτό παρεμποδίζεται από δύο νομικά και πρακτικά ζητήματα.



- Ανάλογα με τον τύπο του προϊόντος και την τιμή που αγοράζονται, ο καταναλωτής αποφασίζει ποιο κανάλι διανομής θα χρησιμοποιεί στο διασυνοριακό εμπόριο. Βόλος: Λύθηκε το μυστήριο με τη δολοφονική επίθεση στον αθλητή


Από την Υποδιεύθυνση ΑστυνομικήΑστυνομικής Διεύθυνσης Μαγνησίας εξιχνιάσθηκε η προχθεσινή απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος 37χρονου ημεδαπού αλλά και η ΒόλοΒόλου τον περασμένο Ιούλιο.


Συνελήφθησαν, προχθές το μεσημέρι στο Βόλο, κατασκευη σαιτ Βολος ως δράστες και για τις δύο περιπτώσεις εγκληματικών πράξεων, δύο άνδρες, ηλικίας 27 και 33 ετών.


Πιο συγκεκριμένα, προχθές ύστερα από διαπληκτισμό που προηγήθηκε εντός καταστήματος πώλησης συμπληρωμάτων διατροφής και οργάνων γυμναστικής, μεταξύ του 27χρονου συλληφθέντα και του 37χρονου ιδιοκτήτη, ο δράστης, αφού αρχικά αποχώρησε με μοτοσικλέτα, στη συνεχεία επανήλθε στο κατάστημα μαζί με τον 33χρονο συνεργό του, με αυτοκίνητο αυτή τη φορά.


Εκεί ο 33χρονος δράστης κάλεσε τον ιδιοκτήτη να εξέλθει του καταστήματος. Όταν ο 37χρονος βγήκε από το κατάστημα του, ο 27χρονος δράστης, ο οποίος φορούσε κουκούλα τύπου «full face» και ανέμενε καλυπτόμενος σε είσοδο πολυκατοικίας, τον πυροβόλησε τέσσερις φορές με κυνηγετικό όπλο, με αποτέλεσμα να του προκαλέσει τραύματα σε διάφορα μέρη του σώματος του. Στη συνέχεια, οι δύο δράστες διέφυγαν με το προαναφερόμενο όχημα.


Η κινητοποίηση των αστυνομικών Αρχών ήταν άμεση και λίγη ώρα αργότερα οι δυο δράστες συνελήφθησαν. Το θύμα μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο, ιστοσελιδα σημασια Βολος όπου νοσηλεύεται σε κρίσιμη ΑστυνομικήΑστυνομικής έρευνας προέκυψε ότι οι δυο συλληφθέντες εμπλέκονται επιπλέον και στην ένοπλη ΒόλοΒόλου την 25-07-2013.


Ειδικότερα, οι δυο δράστες μετέβησαν με μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού στο συγκεκριμένο κατάστημα των ΕΛ.ΤΑ, όπου ο 33χρονος έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του με κουκούλα τύπου «full face» και κρατώντας καραμπίνα, απείλησε τους υπαλλήλους και αφαίρεσε το χρηματικό ποσό των 7.200 ευρώ.


Ο 27χρονος συνεργός του τον ανέμενε εξωτερικά του καταστήματος επιβαίνοντας στη μοτοσικλέτα, λογοτυπο εταιρειας Βολος με την οποία διέφυγαν.


Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε προχθές στην οικία των συλληφθέντων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν:


ένα σακίδιο πλάτης τύπου «χιαστί», το οποίο ο 33χρονος έφερε μαζί του κατά τη διάρκεια της ληστείας και στο οποίο τοποθέτησε τα αφαιρεθέντα χρήματα,
ένα δενδρύλλιο κάνναβης ύψους (60) εκατοστών, το οποίο καλλιεργούνταν σε γλάστρα,
μία σακούλα με φυτικά αποσπάσματα κάνναβης, βάρους (79) γραμμαρίων και η μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού με την οποία οι δράστες μετέβησαν στα ΕΛ.ΤΑ. κΥποδιεύθυνση Ασφάλεια ΒόλοΒόλ ΒόλοΒόλος: Πυροβόλησαν εν ψυχρώ αθλητή του body building


 








προώθηση ιστοσελίδων
source: http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=274749&catID=19

προώθηση ιστοσελίδων…

등록된 댓글이 없습니다.