SUPPORT    상담문의 공지사항 상담문의 포트폴리오

상담문의

ویژگی مهم در طراحی وب سایت فروشگاهی

작성일24-09-25 00:54

본문

چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای دیجیتال منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

ویژگی سایت آموزشی
سایت‌های آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده‌اند ویژگی‌های خاص خود را دارند.

طراحی وب سایت ریسپانسیو در سایت، جزو فرایندهایی است که در حین طراحی سایت باید انجام گیرد. هرچند این کار فقط متخصص طراحی سایت فروشگاهی نیست و رعایت آن برای تمامی سایت‌ها الزامیست. طراحی ریسپانسیو این امکان را به کاربران می دهد تا با هر نوع دستگاه ارتباطی دیجیتال مانند انواع گوشی همراه، تبلت، کامپیوتر و … بتوانند به راحتی تمام اجزای سایت را ببینند و به راحتی به تمام بخش ها دسترسی داشته باشند. به خصوص که بیش از ۷۰% کاربران اینترنت با گوشی های همراه، از خدمات اینترنتی استفاده می‌کنند. عدم ریسپانسیو ممکن است بخشی از صفحه سایت را از دید مخاطب مخفی کند. مخاطبی که طی چند ثانیه، پاسخ خود را نیابد، سایت را به راحتی ترک می کند. در حالی که اگر به راحتی نیاز خودش را بیابد، زمان بیشتری را در سایت شما سپری خواهد کرد.
۵- چیدمان اصولی

سئو سایت کلیدی ترین نکته برای بهتر دیده شدن است. سئو اصولی مانند این است که در بهترین نقطه شهر یک فروشگاه سه نبش چند دهنه داشته باشید. ارتقا فروشگاه آنلاین تان در گرو بهینه سازی بهتر است. هر چه سئو سایت شما بهتر باشد، در رتبه اول نتیجه سرچ تعداد زیادی از کاربران دیده خواهید شد. کاربران به سایتهایی که جزو رتبه های اول موتورهای جستجو باشند، بیشتر اعتماد می کنند. اگر بتوانید اعتماد مخاطب را جذب کنید، ترافیک سایت شما بیشتر می شود. هر چقدر اصول و قواعد طراحی وب سایت سایت سایت فروشگاهی و سئو آن را بهتر اجرا کنید، نرخ تبدیل مخاطب به مشتری را افزایش می‌دهید.
۴- طراحی ریسپانسیو

به صورت کلی سایت‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، که عبارتند از سایت‌های استاتیک و سایت‌های دینامیک. در ادامه به شما خواهیم گفت که هرکدام از آن‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و در چه زمینه‌هایی استفاده می‌شوند.

صفحه فرود یا لندینگ پیج ویترین سایت و وبلاگ است. مخاطب بر اساس صفحه فرود، در مورد کار، نوشته، محصول و یا یک برند هزینه طراحی سایت ارزان قضاوت می‌کند.
با بزرگ شدن سایت یا وبلاگ، احتمالاً به سادگی نمی‌توانید همه‌ی صفحه‌های ورود را مدیریت کنید، بنابراین، احتمالاً باید تعدادی از صفحه‌های ورود کلیدی را انتخاب کرده و بر روی آن‌ها وقت بیشتری بگذارید.

قطعا دیده اید فروشگاه ها برای یک ویترین شیک، جذاب و مشتری پسند چقدر هزینه طراحی سایت ارزان می‌کنند وبه دنبال نو آوری هستند. حتی برخی از فروشگاه ها طراح داخلی استخدام می کنند تا اصطلاحا یک ویترین خفن و خارق العاده داشته باشند. چون می‌دانند که جذابیت و نو آوری، مشتری‌ساز است. اگر فروشگاه شما یک فروشگاه اینترنتی باشد، برای جذب مشتری ویترین سایت را چگونه میچینید؟
در طراحی سایت هزینه طراحی سایت ارزان فروشگاهی ویترین خود را به گونه ای بچینید که تنوع محصول به خوبی احساس شود و حوصله مخاطب سر نرود.
قفسه بندی و دسته بندی کنید و مخاطب را برای رسیدن به کالای مورد نیازش راهنمایی کنید تا در سریعترین زمان به خواسته‌اش برسد.
۶- مشخصات محصول

등록된 댓글이 없습니다.