관련링크
Κυπριακής URL Τουρκία Μάρκετινγκ Σοκ: Τούρκοι πέταξαν στη θάλασσα τα λ… |
작성일24-10-26 05:49 |
본문
Μάρκετινγκ Ειδική Κοινωνικά Δίκτυα ομάδα από την Τουρκία που ήρθε Τεχνητή νοημοσύνη στην Κύπρο ανέλαβε την επίχειρηση το 1996 - Τουρκοκύπριος δημοσιογράφος που έμαθε για την επιχείρηση δολοφονήθηκε μετά από λίγες ημέρες έξω από το σπίτι του..."
Σοκ: Τούρκοι πέταξαν στη θάλασσα τα λείψανα Ελληνοκυπρίων αγνοουμένων Μάρκετινγκ
Όπως γράφει, επρόκειτο για μια επιχείρηση καταστροφής ομαδικών τάφων Ελληνοκυπρίων αγνοουμένων που έγινε από ειδική ομάδα από την Τουρκία που ήρθε στην Κύπρο. Ο Λεβέντ αναφέρει ότι για την επιχείρηση έμαθε πρόσφατα από αυτόπτη μάρτυρα, τον οποίο για λόγους ευνόητους δεν κατονομάζει.
Μάλιστα, συνδέει την επιχείρηση με τη δολοφονία το 1996 του Τουρκοκύπριου δημοσιογράφου Κουτλού Ανταλί, ο οποίος- σύμφωνα με την μαρ τυρία που εξασφάλισε ο Σενέρ Λεβέντ- γνώριζε για την απόφαση που λήφθηκε στην Τουρκία και για την επιχείρηση. Ο Ανταλί πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε έξω από το σπίτι του.
Στο άρθρο του, ο εκδότης της «Αφρίκα» αναφέρεται ειδικά στην ιστορία της Μονής του Αποστόλου Βαρνάβα, έξω από την Αμμόχωστο. Όλοι νομίζουν, γράφει, ότι στην αυλή του μοναστηριού υπάρχει θαμμένος ένας θησαυρός και ότι γι' αυτό ανασκάφηκε ο χώρος. Σύμφωνα με την μαρ τυρία, που εξασφάλισε ο Λεβέντ, υπήρχε και εκεί ένας ομαδικός τάφος και έγινε εκταφή από ειδική ομάδα, που ήρθε από την Τουρκία. «Ουσιαστικά, εκείνοι που θάφτηκαν εκεί, δεν είχαν δολοφονηθεί εκεί. Τους σκότωσαν αλλού, όμως τους μετέφεραν και τους έθαψαν εκεί» είπε, σύμφωνα με τον Λεβέντ, ο αυτόπτης μάρτυρας.
μάρκετινγκ μάρκετινγκ Beyonce: Οι τελευταίες φωτογραφίες των διακοπών της
Η 32χρονη σταρ, η οποία γιόρτασε πάνω σε πολυτελές σκάφος, πριν από λίγες μέρες, τα 32α γενέθλιά της, φαίνεται πως ακόμα «βρίσκεται» στα υπέροχα μέρη που επισκέφτηκε το καλοκαίρι και για αυτό δεν σταματάει να ανεβάζει φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Όπως για παράδειγμα τις φωτογραφίες που ανέβασε τις τελευταίες μέρες, που είναι από τον τελευταίο σταθμό των διακοπών της διάσημης οικογένειας. Μετά λοιπόν από την Ibiza και πριν επιστρέψουν στο Λος Αντζελες, η τραγουδίστρια και η οικογένειά της πέρασαν μερικές μέρες στο Capri.
Αυτό το καλοκαίρι είναι το πρώτο που η δημοφιλής τραγουδίστρια έκανε διακοπές με την 18 μηνών κόρη της.
μάρκετινγκ " κατασκευέσ ιστοσελίδων Δεν Digital Marketing υπάρχει προνόμιο στον πόνο"
Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας «Σμύρνη η καταστροφή μια κοσμοπολίτικης πόλης 1900-1922», η σκηνοθέτις Μαρία Ηλιού, επανέρχεται αυτήν την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες και στο Μουσείο Μπενάκη, με ένα ντοκιμαντέρ γεμάτο άγνωστες εικόνες, ξεχασμένες σε «κλειστά αρχεία» της ευρώπης και της Αμερικής, για τον Διωγμό και την Ανταλλαγή του ελληνικού και τουρκικού πληθυσμού από το 1922 έως το 1924.
Η έρευνά της για τον βίαιο διωγμό των Ελλήνων και στη συνέχεια, για τους χιλιάδες αφανείς «ανταλλάξιμους» χριστιανούς και μουσουλμάνους ανάμεσα στις δύο χώρες, που ξεριζώθηκαν υποχρεωτικά από τις εστίες τους, επικεντρώνεται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου, χωρίς εθνικιστικές εξάρσεις, γιατί «δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο», αναγνωρίζει η σκηνοθέτις.
Έτσι στην ταινία «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, Διωγμός και Ανταλλαγή Πληθυσμών, Τουρκία- Ελλάδα 1922-1924», δίνεται βήμα σε πρόσφυγες πρώτης, δεύτερης και τρίτης γενιάς, να αφηγηθούν από κοινού το βίωμα του ξεριζωμού από τις χαμένες πατρίδες και της εγκατάστασης τους στις νέες, όπως αυτό πέρασε από γενιά σε γενιά στις προσφυγικές οικογένειες.
Όπως στον Σάνο Χάλο από τον Πόντο, την Ανθούλα Ρουμελιώτη από την Πέργαμο, την Καλλιόπη Γεωργιάδου από την Καππαδοκία ή τον Χασνού Καραμάν από το Ηράκλειο και τη Μουφιντέ Πεκίν από τα Χανιά.
Η προηγούμενη ταινία για τη Σμύρνη και η καινούργια, «Από τις δυο πλευρές του Αιγαίου», λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και αποτελούν μια ενότητα.
«Η πρώτη ταινία» εξηγεί η κ. Ηλιού, «μιλούσε για τους Έλληνες και τους Αρμένιους που χάθηκαν στην Καταστροφή αλλά συγχρόνως θύμιζε ότι η Σμύρνη είναι μια πόλη και μια έννοια που συνδέεται με τον κοσμοπολιτισμό και τη χαρά της ζωής. Η δεύτερη, που διηγείται την ιστορία του Διωγμού και του ξεριζωμού, έγινε με την ελπίδα πως τόσα χρόνια μετά τα δραματικά γεγονότα του 1922-1924 μπορούμε να διηγηθούμε ολόκληρη την ιστορία και από τις δυο πλευρές του Αιγαίου...τιμώντας τον κόσμο που χάθηκε, τον κόσμο που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις εστίες του, αλλά επίσης τιμώντας και την επιστήμη της ιστορίας».
Η «ανταλλαγή», σημειώνει ο ιστορικός σύμβουλος της ταινίας Αλέξανδρος Κιτροέφ, «ήταν κατά πολύ μια εκ των υστέρων αναγνώριση του γεγονότος πως χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας είχαν ξεριζωθεί και είχαν φύγει από την Τουρκία.
Οι Μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα μετά το 1923 με την Συνθήκη ήταν περίπου 355.000».
Εκτός από τον ιστορικό Αλέξανδρο Κιτροέφ, στην ταινία συμμετέχει επίσης, ο Μπρους Κλαρκ, συγγραφέας του βιβλίου «Δύο φορές ξένος», ο καθηγητής Θάνος Βερέμης, ο τούρκος ιστορικός Τσαγκλάρ Κεϊντέρ, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων το κενό της τουρκικής ιστοριογραφίας για τη Μικρά Ασία, ο εκλιπών πολιτικός επιστήμονας Χάρης Ψωμιάδης και άλλοι διακεκριμένοι καθηγητές και ερευνητές.
Η ταινία βγαίνει στις αθηναϊκές αίθου
Σοκ: Τούρκοι πέταξαν στη θάλασσα τα λείψανα Ελληνοκυπρίων αγνοουμένων Μάρκετινγκ
Ειδική ομάδα από την Τουρκία που ήρθε στην Κύπρο ανέλαβε την επίχειρηση το 1996 - Τουρκοκύπριος δημοσιογράφος που έμαθε για την επιχείρηση δολοφονήθηκε μετά από λίγες ημέρες έξω από το σπίτι του
Tα λείψανα Ελληνοκυπρίων αγνοουμένων από την τουρκική εισβολή, που βρίσκονταν σε ομαδικούς τάφους στα κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου, ρίχτηκαν το 1996 στην θάλασσα, αποκαλύπ ΤΕΙ ο εκδότης της τουρκοκυπριακής Εφημερίδας «Αφρίκα», Σενέρ Λεβέντ.Όπως γράφει, επρόκειτο για μια επιχείρηση καταστροφής ομαδικών τάφων Ελληνοκυπρίων αγνοουμένων που έγινε από ειδική ομάδα από την Τουρκία που ήρθε στην Κύπρο. Ο Λεβέντ αναφέρει ότι για την επιχείρηση έμαθε πρόσφατα από αυτόπτη μάρτυρα, τον οποίο για λόγους ευνόητους δεν κατονομάζει.
Μάλιστα, συνδέει την επιχείρηση με τη δολοφονία το 1996 του Τουρκοκύπριου δημοσιογράφου Κουτλού Ανταλί, ο οποίος- σύμφωνα με την μαρ τυρία που εξασφάλισε ο Σενέρ Λεβέντ- γνώριζε για την απόφαση που λήφθηκε στην Τουρκία και για την επιχείρηση. Ο Ανταλί πυροβολήθηκε και σκοτώθηκε έξω από το σπίτι του.
Στο άρθρο του, ο εκδότης της «Αφρίκα» αναφέρεται ειδικά στην ιστορία της Μονής του Αποστόλου Βαρνάβα, έξω από την Αμμόχωστο. Όλοι νομίζουν, γράφει, ότι στην αυλή του μοναστηριού υπάρχει θαμμένος ένας θησαυρός και ότι γι' αυτό ανασκάφηκε ο χώρος. Σύμφωνα με την μαρ τυρία, που εξασφάλισε ο Λεβέντ, υπήρχε και εκεί ένας ομαδικός τάφος και έγινε εκταφή από ειδική ομάδα, που ήρθε από την Τουρκία. «Ουσιαστικά, εκείνοι που θάφτηκαν εκεί, δεν είχαν δολοφονηθεί εκεί. Τους σκότωσαν αλλού, όμως τους μετέφεραν και τους έθαψαν εκεί» είπε, σύμφωνα με τον Λεβέντ, ο αυτόπτης μάρτυρας.
μάρκετινγκ μάρκετινγκ Beyonce: Οι τελευταίες φωτογραφίες των διακοπών της
Μετά από την Ibiza και πριν επιστρέψουν στο Λος Αντζελες, η Beyonce και η οικογένειά της πέρασαν μερικές μέρες στο Capri της Ιταλίας
Μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπών στη Μεσόγειο η τραγουδίστρια Beyonce, ο σύζυγός της Jay Z και η μικρή τους κόρη Blue Ivy επέστρεψαν στο σπίτι τους και στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις στο Λος Αντζελες.Η 32χρονη σταρ, η οποία γιόρτασε πάνω σε πολυτελές σκάφος, πριν από λίγες μέρες, τα 32α γενέθλιά της, φαίνεται πως ακόμα «βρίσκεται» στα υπέροχα μέρη που επισκέφτηκε το καλοκαίρι και για αυτό δεν σταματάει να ανεβάζει φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.
Όπως για παράδειγμα τις φωτογραφίες που ανέβασε τις τελευταίες μέρες, που είναι από τον τελευταίο σταθμό των διακοπών της διάσημης οικογένειας. Μετά λοιπόν από την Ibiza και πριν επιστρέψουν στο Λος Αντζελες, η τραγουδίστρια και η οικογένειά της πέρασαν μερικές μέρες στο Capri.
Αυτό το καλοκαίρι είναι το πρώτο που η δημοφιλής τραγουδίστρια έκανε διακοπές με την 18 μηνών κόρη της.
μάρκετινγκ " κατασκευέσ ιστοσελίδων Δεν Digital Marketing υπάρχει προνόμιο στον πόνο"
Μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας «Σμύρνη η καταστροφή μια κοσμοπολίτικης πόλης 1900-1922», η σκηνοθέτις Μαρία Ηλιού, επανέρχεται αυτήν την εβδομάδα στις κινηματογραφικές αίθουσες και στο Μουσείο Μπενάκη, με ένα ντοκιμαντέρ γεμάτο άγνωστες εικόνες, ξεχασμένες σε «κλειστά αρχεία» της ευρώπης και της Αμερικής, για τον Διωγμό και την Ανταλλαγή του ελληνικού και τουρκικού πληθυσμού από το 1922 έως το 1924.
Η έρευνά της για τον βίαιο διωγμό των Ελλήνων και στη συνέχεια, για τους χιλιάδες αφανείς «ανταλλάξιμους» χριστιανούς και μουσουλμάνους ανάμεσα στις δύο χώρες, που ξεριζώθηκαν υποχρεωτικά από τις εστίες τους, επικεντρώνεται και στις δύο πλευρές του Αιγαίου, χωρίς εθνικιστικές εξάρσεις, γιατί «δεν υπάρχει προνόμιο στον πόνο», αναγνωρίζει η σκηνοθέτις.
Έτσι στην ταινία «Από τις δύο πλευρές του Αιγαίου, Διωγμός και Ανταλλαγή Πληθυσμών, Τουρκία- Ελλάδα 1922-1924», δίνεται βήμα σε πρόσφυγες πρώτης, δεύτερης και τρίτης γενιάς, να αφηγηθούν από κοινού το βίωμα του ξεριζωμού από τις χαμένες πατρίδες και της εγκατάστασης τους στις νέες, όπως αυτό πέρασε από γενιά σε γενιά στις προσφυγικές οικογένειες.
Όπως στον Σάνο Χάλο από τον Πόντο, την Ανθούλα Ρουμελιώτη από την Πέργαμο, την Καλλιόπη Γεωργιάδου από την Καππαδοκία ή τον Χασνού Καραμάν από το Ηράκλειο και τη Μουφιντέ Πεκίν από τα Χανιά.
Η προηγούμενη ταινία για τη Σμύρνη και η καινούργια, «Από τις δυο πλευρές του Αιγαίου», λειτουργούν ανεξάρτητα αλλά και αποτελούν μια ενότητα.
«Η πρώτη ταινία» εξηγεί η κ. Ηλιού, «μιλούσε για τους Έλληνες και τους Αρμένιους που χάθηκαν στην Καταστροφή αλλά συγχρόνως θύμιζε ότι η Σμύρνη είναι μια πόλη και μια έννοια που συνδέεται με τον κοσμοπολιτισμό και τη χαρά της ζωής. Η δεύτερη, που διηγείται την ιστορία του Διωγμού και του ξεριζωμού, έγινε με την ελπίδα πως τόσα χρόνια μετά τα δραματικά γεγονότα του 1922-1924 μπορούμε να διηγηθούμε ολόκληρη την ιστορία και από τις δυο πλευρές του Αιγαίου...τιμώντας τον κόσμο που χάθηκε, τον κόσμο που αναγκάστηκε να εγκαταλείψει τις εστίες του, αλλά επίσης τιμώντας και την επιστήμη της ιστορίας».
Η «ανταλλαγή», σημειώνει ο ιστορικός σύμβουλος της ταινίας Αλέξανδρος Κιτροέφ, «ήταν κατά πολύ μια εκ των υστέρων αναγνώριση του γεγονότος πως χιλιάδες Έλληνες της Μικράς Ασίας είχαν ξεριζωθεί και είχαν φύγει από την Τουρκία.
Ο συνολικός αριθμός προσφύγων που έφθασε στην Ελλάδα ήταν 1,3 εκατομμύρια αλλά από αυτούς 1.100.000 εκδιώχθηκαν και μόνο 180.000 ανταλλάχθηκαν λόγω της Συνθήκης της Λωζάννης.
Οι Μουσουλμάνοι που έφυγαν από την Ελλάδα μετά το 1923 με την Συνθήκη ήταν περίπου 355.000».
Εκτός από τον ιστορικό Αλέξανδρο Κιτροέφ, στην ταινία συμμετέχει επίσης, ο Μπρους Κλαρκ, συγγραφέας του βιβλίου «Δύο φορές ξένος», ο καθηγητής Θάνος Βερέμης, ο τούρκος ιστορικός Τσαγκλάρ Κεϊντέρ, ο οποίος επισημαίνει μεταξύ άλλων το κενό της τουρκικής ιστοριογραφίας για τη Μικρά Ασία, ο εκλιπών πολιτικός επιστήμονας Χάρης Ψωμιάδης και άλλοι διακεκριμένοι καθηγητές και ερευνητές.
Η ταινία βγαίνει στις αθηναϊκές αίθου
등록된 댓글이 없습니다.